Re: Bella ijs en espresso Delfshaven

12
Idem1984 schreef:Blijkbaar is t snobistisch niveau iets t hoog gegrepen voor mij. Overigens niet mijn bedrijf gewoon een plekje waar ik met regelmaat kom. stelletje paranoide ..haha
De zaak is toch pas een paar weken geopend...? :(

Misschien wil iemand van dit forum die in de buurt woont er wat gaan testen en zijn mening over de kwaliteit van de koffie hier neerschrijven.
Spannend!

15
cremalover schreef:
@3aan schreef:Als jij betaald ga ik er wel een bakkie doen en een ijsje eten,
zal me wel opofferen voor deze ene speciale keer. :mrgreen:
Ijs hoeft niet. :mrgreen:
Gewoon een espresso en een cappu.En dan objectief je mening geven.Does it suck or does it rock?
kost je 5 euro.Voor de goede zaak. :mrgreen:
Vergelijkingsmateriaal is je Kees.

19
cremalover schreef:Over ijs gesproken.Koop eens een bak lekker roomijs.gewoon vanille.Ff zacht laten worden buiten de vriezer.Dat je het kunt mengen.Doe er eens wat lekkere afgekoelde espresso onder roeren en terug in de vriezer of gelijk eten. Twee dubbele espresso op een liter ijs.Lekkerste mocca ijs ter wereld.
Haha, waar zo'n onzintopic al niet goed voor is...
Vanavond even proberen, schijnt van de week weer goed weer te worden 8-)
Expobar Brewtus III- Ponte Vecchio Lusso - Ponte Vecchio Export - Mahlkoning Vario - Demoka M203 - Six Cup Classic Series Chemex - Bialetti Moka Express 3 en 1-kops - Hario V60 Dripper - Hario Skerton

20
Thomaserati schreef:
cremalover schreef:Over ijs gesproken.Koop eens een bak lekker roomijs.gewoon vanille.Ff zacht laten worden buiten de vriezer.Dat je het kunt mengen.Doe er eens wat lekkere afgekoelde espresso onder roeren en terug in de vriezer of gelijk eten. Twee dubbele espresso op een liter ijs.Lekkerste mocca ijs ter wereld.
Haha, waar zo'n onzintopic al niet goed voor is...
Vanavond even proberen, schijnt van de week weer goed weer te worden 8-)
Ik doe er veel espresso in.misschien vind jij iets minder sterk lekkerder.Beetje proberen. :D
Wat nog lekkerder is er walnoten onder mengen.Mocca-walnoot ijs.Helemaal super.Wel gepelde walnoten gebruiken. :mrgreen: