Idem1984 schreef:De toon graag anders aub, niet zo denigrerend over een spontane reactie van iemand die de site niet kent...
Daar is de deur.
Kom maar terug als je het wel snapt. Doei!
Idem1984 schreef:De toon graag anders aub, niet zo denigrerend over een spontane reactie van iemand die de site niet kent...
De zaak is toch pas een paar weken geopend...?Idem1984 schreef:Blijkbaar is t snobistisch niveau iets t hoog gegrepen voor mij. Overigens niet mijn bedrijf gewoon een plekje waar ik met regelmaat kom. stelletje paranoide ..haha
Ijs hoeft niet.@3aan schreef:Als jij betaald ga ik er wel een bakkie doen en een ijsje eten,
zal me wel opofferen voor deze ene speciale keer.
Vergelijkingsmateriaal is je Kees.cremalover schreef:Ijs hoeft niet.@3aan schreef:Als jij betaald ga ik er wel een bakkie doen en een ijsje eten,
zal me wel opofferen voor deze ene speciale keer.
Gewoon een espresso en een cappu.En dan objectief je mening geven.Does it suck or does it rock?
kost je 5 euro.Voor de goede zaak.
Haha, waar zo'n onzintopic al niet goed voor is...cremalover schreef:Over ijs gesproken.Koop eens een bak lekker roomijs.gewoon vanille.Ff zacht laten worden buiten de vriezer.Dat je het kunt mengen.Doe er eens wat lekkere afgekoelde espresso onder roeren en terug in de vriezer of gelijk eten. Twee dubbele espresso op een liter ijs.Lekkerste mocca ijs ter wereld.
Ik doe er veel espresso in.misschien vind jij iets minder sterk lekkerder.Beetje proberen.Thomaserati schreef:Haha, waar zo'n onzintopic al niet goed voor is...cremalover schreef:Over ijs gesproken.Koop eens een bak lekker roomijs.gewoon vanille.Ff zacht laten worden buiten de vriezer.Dat je het kunt mengen.Doe er eens wat lekkere afgekoelde espresso onder roeren en terug in de vriezer of gelijk eten. Twee dubbele espresso op een liter ijs.Lekkerste mocca ijs ter wereld.
Vanavond even proberen, schijnt van de week weer goed weer te worden
Terug naar “(Horeca) proefpanel”