Nieuw en onbekend!

1
Hallo allemaal, ik ben F en op zoek naar een goede molen. Ik heb 3 verschillende molens in gedachten maar kom er niet uit. Welke zijn het;
1- Macap M4D
2- Mazzer mini E type A
3- Qua ar M80E

Laatst genoemde heeft een 300 watt motor (anderen 250 watt). Is dit zoveel beter, merk je het verschil?
Ik vind de Macap het mooiste staan bij de Rocket R58. Maar de schijven zijn kleiner (58) dan de andere twee (63 om 64). Is de 300 watt motor belangrijker dan de grootte van de schijven?

Laat maar komen de adviezen! Dank alvast, greetz F.

Re: Nieuw en onbekend!

2
IK zou eerst het deel waar je zojuist in gepost hebt eens goed doorspitten, dan zal je sommge van je dilemma's wel op kunnen lossen, doen hoor ;)
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

3
Heb ik al gedaan maar kom gewoon niet verder. Je ziet door de bomen het bos niet meer en daarom is het makkelijk als je anderen om hulp vraagt met voor mij de juiste en gerichte vra(a)g(en). Dus nogmaals; is een zwaardere motor belangrijker dan de schijfgrootte als ik uit deze drie wil kiezen?

6
Ik denk dat het verschil in schijven veel belangrijker is dan het verschil in wattage. Simpel gesteld: neem de grootste schijven die je kan vinden (en meestal komt daar automatisch een grotere elektromotor bij).
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

9
Dat is wel een upgrade ten opzichte van de malers je eerste post. Zal je vast geen spijt van krijgen, goede maler.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder