Zo zien jullie maar weer, smaken verschillen. Ik heb een Cunill space, lomp, grijs en fantasieloos. Mijn nieuwe Cunill Brasil in een schitterende blauwe kleur en prachtig vormgegeven staat fantastisch naast de ECM giotto. Deze euphorie even als tegengas over jullie neerbuigende mening t.o.v. de vormgeving en kleur van Cunill. Nu nog een keer een mooie Faema e61 classic op de kop tikken.
Lex
Re: Cunill Brasil MSC 1
12Ik moet zeggen dat ik die Cunill's ook niet mooi vind, maar je kan ook niet zeggen dat ze niet zijn vorngegeven. Er zit wèl een ontwerp achter, en dat vind ik wel weer goed. Het is alleen een ontwerp dat ik lelijk vind.
Ergens vind ik die bonkige doelmatigheid ook wel weer leuk, net zo als bij een E61 chromen doos. Mooi door z'n lelijkheid... Of is dit weer te artistiek?
Ergens vind ik die bonkige doelmatigheid ook wel weer leuk, net zo als bij een E61 chromen doos. Mooi door z'n lelijkheid... Of is dit weer te artistiek?
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder
13FOTOalexander schreef:Zo zien jullie maar weer, smaken verschillen. Ik heb een Cunill space, lomp, grijs en fantasieloos. Mijn nieuwe Cunill Brasil in een schitterende blauwe kleur en prachtig vormgegeven staat fantastisch naast de ECM giotto. Deze euphorie even als tegengas over jullie neerbuigende mening t.o.v. de vormgeving en kleur van Cunill. Nu nog een keer een mooie Faema e61 classic op de kop tikken.
Lex
Cafes Castel en andere Spaanse producten in de Spaanse Winkel
14Spironski schreef:Ik moet zeggen dat ik die Cunill's ook niet mooi vind, maar je kan ook niet zeggen dat ze niet zijn vorngegeven. Er zit wèl een ontwerp achter, en dat vind ik wel weer goed. Het is alleen een ontwerp dat ik lelijk vind.
geef mij maar een elektra
Cafes Castel en andere Spaanse producten in de Spaanse Winkel