Re: gespot

471
bobbee schreef:Leuk voor thuis! :grin:

Izzo, My Way, Pompei 3 groeps espressomachine
N.o.t.k.
http://link.marktplaats.nl/782462284

Ik snap alleen echt niet waarom izzo op een machine als deze kiest voor deze kranen. :eek:

Waar ik me nog het meest aan erger zijn die wazige foto's, maak dan maar helemaal geen foto's.
Ik heb al meerdere keren een klere-eind gereden met alleen die K foto's en dan kwam je daar en ja hoor het was ook een K machine, zelfs een keertje 450 km Duitsland in (ik ben al 200km onderweg om naar het Duistere land te komen) kwam daar wat een afgetrapt pleuris ding, stond op het punt om lichtelijk pissig weg te gaan, kijk schuin de kamer in en heeft die vent een cameracollectie staan om je eigen aan te vergapen, vriendelijk (ineens) gevraagd of ik even mocht kijken, ja hoor dat is ook van m'n vader geweest, toen kwam pas de aap uit de spreekwoordelijke mouw, Pa dood en alles moet weg, heb me daar toch gescoord met een aantal verschrikkelijk mooie en aparte camera's, het echte puin heb ik laten staan, zo wil ik wel vaker voor lul rijden, is al weer een paar jaartjes geleden/ 8-)
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

472
Den haag is niet zover weg voor jou. Maar ik snap je punt. Die foto's zijn echt ruk, snap het ook niet want het doet de verkoop ook niet echt goed natuurlijk. Nah ja, hij komt er zelf wel achter denk ik...vind het wel prachtig staan die 3 hevels zo mooi omhoog!
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

473
Voor veel mensen is de aiPhone de standaard der dingen :D . Ik heb laatst eens mijn neefjes een beetje onderwezen in zaken als "dynamisch bereik" en "groothoekvertekening" . Grote ogen toen ik het verschil liet zien tussen een portretje met de iPhone en eentje met een 75mm f1.7 op aps-c :mrgreen: .
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

476
Ben het er roerend mee eens, een kraan kan je doseren als het nodig is en ik weet van die snel-hendels dat ze meer onderhoud en afstelling nodig hebben, misschien in mindere mate in een thuissituatie, maar daar is die machine niet echt voor geschikt :o

479
bobbee schreef:Te koop: Olympia Cremina
Zie omschrijving
http://link.marktplaats.nl/791163475

400 euro
Ik heb helaas geen cent meer te makken, heb een gloednieuwe Honda eu20i Aggregaat gekocht voor de kar, de organisatie stopte met het gesponsorde verschaffen van stroom, dus kan helaas geen koffie meer verkopen voor een euro, gaat gelijk naar de 1,35 en na de zomer evalueren wat het me meer kost.

Het is hobby en doe het graag, maar voor niks gaat de zon op, nog wel. :(