Re: Namaak Espresso Machines

11
De reden van deze post is dat ik me afvraag of er mensen zijn die weten of er namaak machines uit China oid naar Nederland komen. Ik kreeg een aanbieding voor een machine die mijn achterdocht aanwakkerde. Iemand een idee?
Wij weten het niet en hebben geen idee. Het klinkt wel erg interessant! Wat is de aanbieding precies?
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.
Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!

The Coffee Cantata - J.S.Bach

Re: Namaak Espresso Machines

12
Er is hem een TOP machine aangeboden uit China een land waarvan het stikt van de rijkere der aarde en dientengevolge ook de luxe goederen regelmatig in de picture komen en die worden dus ook verhandeld door de volgelingen van deze subcultuur en valt er regelmatig iets ten deel wat makkelijker naar het westen te verpatsen is dan in eigen land, je kan er voor gaan en vies nat gaan, je kan ook een bak vol geluk hebben verworven, tja dan moet je natuurlijk gaan vragen of je het niet fout gaat doen en die vraagstelling moet aan de eventuele beantwoorder(s) in zo min mogelijk bewoordingen worden gevraagd, stel je voor dat "die" eens met jouw kans op een koopje aan de haal gaan.

Nou veel succes!

(Ik zou haast zeggen; zoek het lekker zelf uit!) :mrgreen:

Adriaan
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

Re: Namaak Espresso Machines

13
@3aan schreef:Er is hem een TOP machine aangeboden uit China een land waarvan het stikt van de rijkere der aarde en dientengevolge ook de luxe goederen regelmatig in de picture komen en die worden dus ook verhandeld door de volgelingen van deze subcultuur en valt er regelmatig iets ten deel wat makkelijker naar het westen te verpatsen is dan in eigen land, je kan er voor gaan en vies nat gaan, je kan ook een bak vol geluk hebben verworven, tja dan moet je natuurlijk gaan vragen of je het niet fout gaat doen en die vraagstelling moet aan de eventuele beantwoorder(s) in zo min mogelijk bewoordingen worden gevraagd, stel je voor dat "die" eens met jouw kans op een koopje aan de haal gaan.

Nou veel succes!

(Ik zou haast zeggen; zoek het lekker zelf uit!) :mrgreen:

Adriaan
Wat een vraag al niet voor een roering kan zorgen.
Het ging om een ECM die erg goedkoop was en waarvan ik niet kon geloven dat de prijs past bij de omschrijving. Aangezien alles in China wordt nagemaakt zou het mij niet verassen als dat ook voor dit soort apparaten gebeurt. Gewoon in informerende vraag? Relax en geniet van een goede espresso
Genieten is eigenlijk best lekker

Re: Namaak Espresso Machines

14
MMMkoffie schreef:Het ging om een ECM die erg goedkoop was en waarvan ik niet kon geloven dat de prijs past bij de omschrijving.
Jij koos ervoor om geheimzinnig te doen en dan een reactie te vragen.
MMMkoffie schreef:zou het mij niet verassen als dat ook voor dit soort apparaten gebeurt.
ah, een ver-assing ;-)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: Namaak Espresso Machines

15
fransg schreef:
MMMkoffie schreef:Het ging om een ECM die erg goedkoop was en waarvan ik niet kon geloven dat de prijs past bij de omschrijving.
Jij koos ervoor om geheimzinnig te doen en dan een reactie te vragen.
MMMkoffie schreef:zou het mij niet verassen als dat ook voor dit soort apparaten gebeurt.
ah, een ver-assing ;-)
Dus toch een koffieverbrander. :o
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

Re: Namaak Espresso Machines

16
Zo af en toe wil er echt wel eens een echte ECM voorbij komen voor weinig geld. (Wat is weinig geld?) Ik heb veel rommel uit China gezien. Maar nog geen ECM kloon. Hangt ook een beetje van de adverteerder af. Uit welk land komt die?
Ik vond de volgende espresso toch lekkerder.

Re: Namaak Espresso Machines

17
Driek schreef:Hangt ook een beetje van de adverteerder af. Uit welk land komt die?
Dat is het punt, de mmmkoffie-persoon wilde wel raad en commentaar maar wilde niet zeggen waarover het eigenlijk gaat, en vond het vervolgens een beetje gek dat er weinig zinnigs op kwam.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino