Alleen krijg ik de kriebels van al dat plastic...

Gelukkig blijven andere malers zoals de Compak E8 ook gewoon verkrijgbaar. Keuze genoeg!Jochen_P schreef:Alleen krijg ik de kriebels van al dat plastic...
Impressive!fransg schreef:Gelukkig blijven andere malers zoals de Compak E8 ook gewoon verkrijgbaar. Keuze genoeg!Jochen_P schreef:Alleen krijg ik de kriebels van al dat plastic...
Dat is heel normaal voor kunststof wat hoger belast wordt. Een veel gebruikt materiaal is bijvoorbeeld PP GF30 oftewel polypropyleen met 30% glasvezel. Dit materiaal kan gewoon in spuitgietmachines worden verwerkt.tohenk2 schreef:De behuizing van de motor schijnt gemaakt te zijn van een kunstof/glas combinatie die ook voor auto's wordt gebruikt ...
tohenk2 schreef:Een link naar een YouTube filmpje waarin een stukje is gemonteerd van Baratza over de Sette op de SCAA Seatle:
https://www.youtube.com/watch?v=NM5v4uaZMEo
Ik vindt het openmaken en tonen van de diverse onderdelen verhelderend. De behuizing van de motor schijnt gemaakt te zijn van een kunstof/glas combinatie die ook voor auto's wordt gebruikt ...
Terug naar “Koffiemolens & malers”