Ik snap de grap niet. Dit is toch geen forum van clown.nl?lmg475 schreef:Dat was wel als grap bedoeld, maar dat snap je blijkbaar ook al niet
Dat woordje 'ook' is wel intigrerend...
Ik snap de grap niet. Dit is toch geen forum van clown.nl?lmg475 schreef:Dat was wel als grap bedoeld, maar dat snap je blijkbaar ook al niet
Mooi om te lezen dat je wel aangeeft dat bonen het belangrijkste zijn en vervolgens daar juist blijkbaar de minste waarde aan hecht door supermarktbonen te nemen. Niet echt geloofwaardig.dirk020 schreef:Frans en jij wel, dat staat onder jullie berichten maar waar Cremalover het mee doet, geen idee. Ik heb ergens gelezen dat hij een lans brak voor E61 machines dus ga ik ervanuit dat hij zo'n ding heeft staanbobbee schreef:Weet je wel wat Frans en Cremalover en ik hebben staan?
Maar èigenlijk zou dat er niet zo toe mogen doen. Want in 't volgende lijstje staat de apparatuur echt niet bovenaan qua importantie:
"Miscela", de blend van de koffie
"Macinazione" de juiste maling
"Macchina" de espresso machine en tenslotte als belangrijkste factor
"Mano", de hand de barista
Dus zou je ook met een E61 met confectie bonen knappe koffie moeten kunnen zetten, daar kan ik echter bij gebrek aan ervaring met dat soort machines geen uitspraak over doen
Bonen zijn ook onwijs belangrijk alleen stel ik hier dat je met confectiebonen óók een genietbare espresso kan maken in een hevelmachine.Erik82 schreef:
Mooi om te lezen dat je wel aangeeft dat bonen het belangrijkste zijn en vervolgens daar juist blijkbaar de minste waarde aan hecht door supermarktbonen te nemen. Niet echt geloofwaardig.
fransg schreef:Er zullen ook mensen zijn die bij hoog en laag beweren dat je op deze wijze een voortreffelijke koffie kunt bereiden:
http://www.dumpert.nl/mediabase/7000459 ... etten.html
Terug naar “Hefboom- / lever apparaten”