Re: Walkure Rossi porselein espresso, koffie, cappuccino

13

Keyser schreef: Hoe bedoel je?
Sorry, volledig wit vs streepje over de rand.

Die witte kun je kopen bij de Sligro. Wellicht kun je daar ook de zebra versie bestellen.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

14
bobbee schreef:

Die witte kun je kopen bij de Sligro. Wellicht kun je daar ook de zebra versie bestellen.
Ja, ik heb alleen geen Sligro pas. Als particulier kun je er blijkbaar niet aankomen in Nederland. Of je moet het duur uit Duitsland halen. Ben daarom benieuwd of ik een adres in Nederland over het hoofd zie.

15
Keyser schreef:
bobbee schreef:

Ja, ik heb alleen geen Sligro pas. Als particulier kun je er blijkbaar niet aankomen in Nederland. Of je moet het duur uit Duitsland halen. Ben daarom benieuwd of ik een adres in Nederland over het hoofd zie.
Ik wil ze wel voor je halen. Waar woon je? Ben nu in Zoetermeer. Je kunt mijn pas gebruiken. Moet je hem alleen ophalen.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

18

bobbee schreef:Ik wil ze wel voor je halen. Waar woon je? Ben nu in Zoetermeer. Je kunt mijn pas gebruiken. Moet je hem alleen ophalen.
Dank je wel, dat vind ik heel aardig. Ik hou het in gedachten mocht het met de link van Tekork niet lukken.

Bedankt voor het adres Tekork.

20
Ik heb de kopjes van Jelle84 overgenomen en wil er een aantal doorverkopen.
3 cappuccino € 9,10 verkocht
3 espresso € 7,50 verkocht
4 koffie € 8,55. Verkocht
Ik verkoop espresso of cappuccino kopjes alleen als er ook koffie kopjes bij gekocht worden.

Prijzen zijn per kop en schotel dat ik er voor betaald heb, inc mijn verzendkosten van Jelle naar mij.
Bij verzenden komen er dus weer verzendkosten bij.
Afhalen kan ook.
Laatst gewijzigd door Bert 619 op ma 01 mar 2021, 00:38, 3 keer totaal gewijzigd.