Re: Advies single dose molen

11
Als je toch een XL (700 euro) wil ombouwen naar een SD (+30 euro) dan betaal je wel heel veel voor het display en timermechanisme.
Ik weet niet of de speciale koffiepraat actie nog loopt voor de "echte" SD, maar mij had het 180 euro meer gekost.

Daarbij ben ik nog steeds super tevreden met mijn Eureka SD :D

12
CAvE schreef:Als je toch een XL (700 euro) wil ombouwen naar een SD (+30 euro) dan betaal je wel heel veel voor het display en timermechanisme.
Ik weet niet of de speciale koffiepraat actie nog loopt voor de "echte" SD, maar mij had het 180 euro meer gekost.

Daarbij ben ik nog steeds super tevreden met mijn Eureka SD :D
Precies dit! Los daarvan dat je de functie van de timer en display niet gebruikt, zijn het dus ook onderdelen die stuk kunnen gaan. De SD versie heeft dezelfde schijven als de XL. Alleen dan goedkoper met hetzelfde maalsel. Volgens mij geldt de actie nog. Pti had daarover een berichtje geplaatst.

13
Ja, ik heb nog een aantal zwarte in back order staan waar ik collega koffiepraters met alle liefde de eerdere korting op aanbied.

Voordeel van de XL tov de SD wat ik wel direct kan bedenken is dat als je een verjaardag oid hebt je wel de hopper vol kan storten en achter elkaar kunt tappen. Maargoed afhankelijk van de gezinsgrootte is dat ook maar enkele dagen per jaar.
Wat ik alleen helaas nooit heb kunnen testen is of de resonantie van de loos-draaiende SD meer is dan die van de XL?!