Re: Demiwater
11Zerowater is ook een optie. Heb je minder afval en opslag op af en toe een cartridge na.
“Coffee cannot disappoint, your expectations can”
Zal best. Ik ga de studie niet voor je doen.JanvD schreef:w.m.b. is ChatGPT geen bron zolang het zelf geen bron geeft (en daarmee is het alsnog geen bron, maar een doorgeefluik). We kunnen niet weten wie het napraat. Anders had ik het topic ook niet hoeven starten.
Heb ik iets verkeerd gezegd? Werkte de emoticon niet om aan te geven dat het luchtig bedoeld was (over ChatGPT, het bericht was niet eens naar mij gericht lijkt mij, maar naar Drankdier)?bobbee schreef: do 20 feb 2025, 14:59Zal best. Ik ga de studie niet voor je doen.JanvD schreef:w.m.b. is ChatGPT geen bron zolang het zelf geen bron geeft (en daarmee is het alsnog geen bron, maar een doorgeefluik). We kunnen niet weten wie het napraat. Anders had ik het topic ook niet hoeven starten.
Wat heb je zelf al uitgezocht en waar heb je gezocht na je eerste bericht?
Succes in ieder geval met uitzoeken!
Klopt helemaal. Staat overigens als laatste zin in eerste bericht.Tekork schreef: do 20 feb 2025, 14:51 Zerowater is ook een optie. Heb je minder afval en opslag op af en toe een cartridge na.