Als het goed is hebben jullie de koffie vandaag of gisteren ontvangen. Ik ben benieuwd naar de ervaringen zo ook met het bestelproces, als je iets op-of-aan te merken hebt hoor ik dat heel graag. Dat mag zowel hier als in een privéberichtje natuurlijk.
Proost en bijgaande het brandprofiel, foto van beeldscherm sorry voor de low-tech
Re: Panama Boquete Lerida Estate
12Mooi!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
13Ik ben zeer te spreken over de heldere gang van zaken. Zowel op de site als tijdens de bestelling. De doos had iets kleiner gemogen voor een kilo, maar verder geen enkel commentaar.
Espresso; Bezzera Strega; Niche zero.
Filter: Kinu m47; V60, Aeropress ...
Roaster: Huky500
14We zijn nog niet echt ingericht voor dat soort kleine orders. Ik heb twee dozen, tot 10 en tot 25kgCapulus schreef: za 19 jan 2019, 00:24 Ik ben zeer te spreken over de heldere gang van zaken. Zowel op de site als tijdens de bestelling. De doos had iets kleiner gemogen voor een kilo, maar verder geen enkel commentaar.
Ga daar snel even verandering in brengen, maatje schoenendoos 1 tot 4kg of iets dergelijks.
15Is goed hoor;). Ik was aan het zoeken naar verbeterpunten.Pti schreef:We zijn nog niet echt ingericht voor dat soort kleine orders. Ik heb twee dozen, tot 10 en tot 25kgCapulus schreef: za 19 jan 2019, 00:24 Ik ben zeer te spreken over de heldere gang van zaken. Zowel op de site als tijdens de bestelling. De doos had iets kleiner gemogen voor een kilo, maar verder geen enkel commentaar.
Ga daar snel even verandering in brengen, maatje schoenendoos 1 tot 4kg of iets dergelijks.
Espresso; Bezzera Strega; Niche zero.