Re: Panama Boquete Lerida Estate

11
Als het goed is hebben jullie de koffie vandaag of gisteren ontvangen. Ik ben benieuwd naar de ervaringen zo ook met het bestelproces, als je iets op-of-aan te merken hebt hoor ik dat heel graag. Dat mag zowel hier als in een privéberichtje natuurlijk.

Proost en bijgaande het brandprofiel, foto van beeldscherm sorry voor de low-tech :ugeek:
Bijlagen

14
Capulus schreef: za 19 jan 2019, 00:24 Ik ben zeer te spreken over de heldere gang van zaken. Zowel op de site als tijdens de bestelling. De doos had iets kleiner gemogen voor een kilo, maar verder geen enkel commentaar.
We zijn nog niet echt ingericht voor dat soort kleine orders. Ik heb twee dozen, tot 10 en tot 25kg :lol:
Ga daar snel even verandering in brengen, maatje schoenendoos 1 tot 4kg of iets dergelijks.

15
Pti schreef:
Capulus schreef: za 19 jan 2019, 00:24 Ik ben zeer te spreken over de heldere gang van zaken. Zowel op de site als tijdens de bestelling. De doos had iets kleiner gemogen voor een kilo, maar verder geen enkel commentaar.
We zijn nog niet echt ingericht voor dat soort kleine orders. Ik heb twee dozen, tot 10 en tot 25kg
Afbeelding

Ga daar snel even verandering in brengen, maatje schoenendoos 1 tot 4kg of iets dergelijks.
Is goed hoor;). Ik was aan het zoeken naar verbeterpunten.
Espresso; Bezzera Strega; Niche zero.
Filter: Kinu m47; V60, Aeropress ...

Roaster: Huky500