Wow, 44 seconden voor 18gr bonen..
Erg snel maalt ie zeker niet, of is dat iets waar ze later aan gaan sleutelen?
Re: Kopi Deva - weer een nieuwe single dose maler
102Wow, 44 seconden voor 18gr bonen..
103Nee maar wellicht geeft hij het beste resultaat bij een laag toerental en zetten ze hem om die reden laag.RoosW schreef:Wow, 44 seconden voor 18gr bonen..
Op de website staan nu ook een paar grafieken met testresultaten van de SSP burrs.
104Een groter volume per seconde kraken/malen kost ook veel meer kracht/energie.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
105De maler ziet er mooi uit maar daar blijft het voor mij bij. Ben niet overtuigd.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
106Ik verwacht dat het gewoon een prima kleine single dose maler zal zijn, voor relatief weinig geld zodat iemand met beperkte middelen toch een leuke aparte maler heeft die je maar weinig ziet. Ik vraag me wel af hoeveel huishoudens dringend nieuwe malers nodig hebben. Er zijn er al zoveel.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
107Al met al is hij nog best prijzig voor wat het is, in mijn beleving dan.
459 gbp
+
Verzendkosten
BTW
Administratiekosten...
459 gbp
+
Verzendkosten
BTW
Administratiekosten...
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
108In elk geval eerlijker geprijsd dan een Niche. En naar mijn smaak heel veel fraaier om te zien.
Je weet toch nooit wat je koopt, Niche verkocht er ook nog geen 500 op Kickstarter en kijk nu eens. Maar het is nu een andere tijd met veel meer keuze.
Ik ben benieuwd naar de Eureka SD, maar die wordt ook al weken tegengehouden nadat hij voor het eerst op de website verscheen en er weer afgehaald werd.
Daar weet je ook niet van hoe die als SD maler werkt. Zo een klein knopje om de maalgraad in te stellen lijkt mij niet ideaal voor wisselen van maalgraad. Hangt van de schroefdraad af natuurlijk.
Je weet toch nooit wat je koopt, Niche verkocht er ook nog geen 500 op Kickstarter en kijk nu eens. Maar het is nu een andere tijd met veel meer keuze.
Ik ben benieuwd naar de Eureka SD, maar die wordt ook al weken tegengehouden nadat hij voor het eerst op de website verscheen en er weer afgehaald werd.
Daar weet je ook niet van hoe die als SD maler werkt. Zo een klein knopje om de maalgraad in te stellen lijkt mij niet ideaal voor wisselen van maalgraad. Hangt van de schroefdraad af natuurlijk.
109Volgens las ik ergens dat die eureka een meer passende knop krijgt voor het single dosen. Anders zou het inderdaad wel beperkend werken.
110Dat is ook wel vreemd om dat op het allerlaatste moment nog te gaan wijzigen. Hadden ze beter iets langer over na kunnen denken.Keyser schreef:Volgens las ik ergens dat die eureka een meer passende knop krijgt voor het single dosen. Anders zou het inderdaad wel beperkend werken.