Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Poeh hee das €70,00 / kgTekork schreef:Links gekregen, blijkbaar een nieuwe brander uit Brussel.
Rechts gekocht in Aarhus tijdens een “werk” tripje, erg kostbaar (€17,5 250/g) maar die Kenya wat heerlijk vol en zoet. Alleen de Ethiopië moet ik nog proeven, kan niet wachten...
Heren, LaCabra is een van de TOP branders in EU. (je kan nu in Copenhagen branderij bekijken)gilleko B. schreef: ma 09 dec 2019, 13:12Poeh hee das €70,00 / kgTekork schreef:Links gekregen, blijkbaar een nieuwe brander uit Brussel.
Rechts gekocht in Aarhus tijdens een “werk” tripje, erg kostbaar (€17,5 250/g) maar die Kenya wat heerlijk vol en zoet. Alleen de Ethiopië moet ik nog proeven, kan niet wachten...
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Excuus, zo bedoelde ik het niet. Het is meer dat wij waarschijnlijk allemaal ervaring hebben met mensen in onze omgeving die bijvoorbeeld 10 euro echt belachelijk duur vinden voor koffie.Tekork schreef: ma 09 dec 2019, 13:58 Ik heb expres het woord “duur” proberen te vermijden maar “kostbaar” gebruikt als in waardevol. Heb veel over ze gelezen dus moest La Cabra proberen. Zeker niet teleurgesteld!