Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?

1841
gilleko B. schreef:Die bommenwerper ziet er imposant uit, werkt het goed?

Afbeelding
Zal even een paar plaatjes schieten. Eerst een bakje met maalsel waar ik een paar kuilen in heb gemaakt met mijn vinger. Daarna het resultaat na 2, 3, 4 keer en dan nog 4 keer snel achter elkaar op die knop duwen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Profitec Pro 800 x Mazzer Philos x I200D burrs x The Force Tamper

1843
omeCoffee schreef:

Afbeelding
Zal even een paar plaatjes schieten. Eerst een bakje met maalsel waar ik een paar kuilen in heb gemaakt met mijn vinger. Daarna het resultaat na 2, 3, 4 keer en dan nog 4 keer snel achter elkaar op die knop duwen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Dat laatste fotootje ziet er goed uit. Behoort channeling, voor zover je er sowieso last van had, nu mbv deze tool nu echt tot het verleden?

Afbeelding

1845
gilleko B. schreef:
omeCoffee schreef:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Dat laatste fotootje ziet er goed uit. Behoort channeling, voor zover je er sowieso last van had, nu mbv deze tool nu echt tot het verleden?

Afbeelding
Ik had voorheen wel eens een straaltje wat niet in het kopje spoot maar tegen het net gepoetste rvs maar dat lijkt echt voorbij. Maar ik heb de hele ‘productieketen’ zo’n beetje vervangen: de philos levert prachtig maalsel, dat stop ik in een normcore filterbaje en dat hark ik met de bommenwerper. Alleen de force tamper en m’n pro 800 had en gebruikte ik al. Dus welk onderdeel in de keten het laatste zetje geeft gegeven….

1847
gilleko B. schreef:
bobbee schreef:Een mooie AKU weegschaal. Moet even wennen aan de bediening. Maar doet qua bouwkwaliteit eigenlijk niet onder voor de acaia Lunar.
20241126_232558.jpg
Als het net zo subliem werkt als de Acaia, dan scheelt het enorm in prijs. Die Acaia, op het vervangen van een accu na, is wel duurzaam!

Afbeelding
Bean bros.: “Varia AKU vs Acaia lunar?

Many people compare the two. Varia doesn't have Bluehooth and smart app( which not many of us use anyway), but it is half of the price. Both have auto timer and tare modes. Varia has a brighter LED screen, and small silicon feet, which comes handy on the espresso machine surface. “