Mee eens maar 'men' heeft geconstateerd dat jij en ik al zijn voorzien en daarom maakt men van alles dat heel anders is voor anderen

Mee eens maar 'men' heeft geconstateerd dat jij en ik al zijn voorzien en daarom maakt men van alles dat heel anders is voor anderen
Om meer te verkopen? Of om het extra moeilijk te maken? Waarom doen ze het?fransg schreef: do 07 sep 2023, 13:57Mee eens maar 'men' heeft geconstateerd dat jij en ik al zijn voorzien en daarom maakt men van alles dat heel anders is voor anderen![]()
"Iets nieuws / anders / moderns" is voor veel mensen een opwindende belevenis en zeker als het duur is dus 'exclusief' is het een mooie kans om eens iets bijzonders te verwerven dat anderen (nog) niet hebben.cremalover schreef: do 07 sep 2023, 14:18 Om meer te verkopen? Of om het extra moeilijk te maken? Waarom doen ze het?
Daar kan ik niet tegenop!fransg schreef:Als het warm weer is, boven de 23ºC in huis dan voegt het ietsiepietsie warmte van de machine niets nuttigs toe maar de overige maanden is die warmte-energie niet verspild, het helpt heel ietsje mee om de woning aangenaam warm te houden (en het fijne idee dat je zomaar even espresso kunt maken).
Dat klopt niet, of hij komt hem naar je toebrengen op 5 december Manduca.manduca schreef:Ik zou hem ook niet kopen… maar als ik hem kreeg zou ik niet klagen.
Helaas heeft een Spanjaard hem gewonnen.
Indrukwekkend vermoed ik.robinfcb schreef:Zojuist in het echt gezien.
Terug naar “Hefboom- / lever apparaten”