Re: The Manument Leva machine

21
cremalover schreef: do 07 sep 2023, 13:38
Men maakt het in mijn ogen allemaal te moeilijk.
Mee eens maar 'men' heeft geconstateerd dat jij en ik al zijn voorzien en daarom maakt men van alles dat heel anders is voor anderen ;-)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

23
cremalover schreef: do 07 sep 2023, 14:18 Om meer te verkopen? Of om het extra moeilijk te maken? Waarom doen ze het?
"Iets nieuws / anders / moderns" is voor veel mensen een opwindende belevenis en zeker als het duur is dus 'exclusief' is het een mooie kans om eens iets bijzonders te verwerven dat anderen (nog) niet hebben.

Gewoon leuk!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

24
fransg schreef:
omeCo schreef: do 07 sep 2023, 11:14 Je laat ook niet overal in huis je verlichting de hele dag aan
Als het warm weer is, boven de 23ºC in huis dan voegt het ietsiepietsie warmte van de machine niets nuttigs toe maar de overige maanden is die warmte-energie niet verspild, het helpt heel ietsje mee om de woning aangenaam warm te houden (en het fijne idee dat je zomaar even espresso kunt maken).
Daar kan ik niet tegenop!

26
manduca schreef:Ik zou hem ook niet kopen… maar als ik hem kreeg zou ik niet klagen.
Helaas heeft een Spanjaard hem gewonnen.
Dat klopt niet, of hij komt hem naar je toebrengen op 5 december Manduca.
Afbeelding
Fingers
Afbeelding
!
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!