Re: Waar bestellen jullie online?

305
Ik heb de laatste keren de Brasil Yellow Bourbon medium roast besteld van Grano Verde. Een kleine branderij uit België. Erg lekkere koffie en ze hebben ook een assortiment aan andere bonen. Heb ze allemaal geprobeerd maar blijf deze het lekkerste vinden.

Besteld meestal via Bol vanwege de gratis verzending. Zie dat ze sinds mijn laatste bestelling aanzienlijk duurder geworden zijn. Maar de kiloprijs ligt nog steeds onder de €25 die ik hier lees.

hier even de link

307
Peregrine schreef: do 04 dec 2025, 18:55 Ik heb de laatste keren de Brasil Yellow Bourbon medium roast besteld van Grano Verde. Een kleine branderij uit België. Erg lekkere koffie en ze hebben ook een assortiment aan andere bonen. Heb ze allemaal geprobeerd maar blijf deze het lekkerste vinden.

Besteld meestal via Bol vanwege de gratis verzending. Zie dat ze sinds mijn laatste bestelling aanzienlijk duurder geworden zijn. Maar de kiloprijs ligt nog steeds onder de €25 die ik hier lees.

hier even de link
Aangepast: Geschikt voor zowel filter koffie als espresso. Beiden geprobeerd ook

308
Ik wissel een beetje af tussen

Fascino en Brandzaak voor de espresso.
Ik vind ze beiden niet heel consistent genoeg maar prijs/kwaliteit is meer dan prima.

En voor de filter koop ik wel wat meer in de hogere kringen.
Wil niet zeggen dat het dan altijd beter is maar zo nu en dan zit er eens een pareltje tussen.

Blommers, Dak, Little Roastery.