Re: gespot

3311
omeCo schreef:k heb er ook naar gekeken maar hij is er alleen voor de pro 800 v2. De v1 heeft een ander rekje.
Dus houd ik het bij mijn stukje huisvlijt.

Afbeelding
Gaat dat spul niet plakken en laat het geen plekjes achter op de machine door de warmte?
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

3312
bobbee schreef:
omeCo schreef:k heb er ook naar gekeken maar hij is er alleen voor de pro 800 v2. De v1 heeft een ander rekje.
Dus houd ik het bij mijn stukje huisvlijt.

Afbeelding
Gaat dat spul niet plakken en laat het geen plekjes achter op de machine door de warmte?
Je vraag was aanleiding om even het matje te verwijderen. Het plakte niet maar je zag wel het patroon van het matje op het metaal. Natte lap erover en het was weg.

Afbeelding

3313
Goed! Ik ga het er ook eens opleggen. Heb nu een microvezel doek in lichtgrijs erop.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

3315
Thanks!

Heb de rollen ook bij de action zien liggen. Koop ik die wel en probeer eerst een klein stukje ergens op de machine.

3317
Ik heb ook die van de Action. Je ziet inderdaad een afdruk op het metaal staan, maar die is met een beetje schoonmaakmiddel zo weer weg te poetsen. Na ruim een jaar heb ik niet het idee dat het aluminium aangetast wordt.
Ik brand mijn eigen koffie op een bedenkelijk niveau.

3319
ik had die mat ook op de rocket liggen ging prima,en idd wat vlekjes als je de mat weghaalde ,maar die veeg je weg met natte doek.
nu gebruik ik het niet meer Lelit die gebruiken een kopjes rek van rvs draadstaal daar zie je niets op.
Rocket Appartamento Compak E8
Lelit Bianca , KitchenAid - Siphon Coffee Brewer/kitchenaid grinder