Re: gespot

3325
Ypuh schreef:Ik heb ook die van de Action. Je ziet inderdaad een afdruk op het metaal staan, maar die is met een beetje schoonmaakmiddel zo weer weg te poetsen. Na ruim een jaar heb ik niet het idee dat het aluminium aangetast wordt.
Een LM verdient beter
Afbeelding

Afbeelding

3326
gilleko B. schreef:
Ypuh schreef:Ik heb ook die van de Action. Je ziet inderdaad een afdruk op het metaal staan, maar die is met een beetje schoonmaakmiddel zo weer weg te poetsen. Na ruim een jaar heb ik niet het idee dat het aluminium aangetast wordt.
Een LM verdient beter
Afbeelding

Afbeelding
Door de prijs van die rolletjes van de Action kun je iedere maand (of iedere week) een nieuw lapje erop leggen. Dat verdient een LM.
Afbeelding
Afbeelding
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

3327

bobbee schreef:
gilleko B. schreef:
Een LM verdient beter
Afbeelding

Afbeelding
Door de prijs van die rolletjes van de Action kun je iedere maand (of iedere week) een nieuw lapje erop leggen. Dat verdient een LM.
Afbeelding
Afbeelding
Bobbee
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding