Re: de beste espresso voor vakantie

41
GuidovW schreef: wo 04 apr 2018, 12:22 Ik wil hem nog een paar dagen gebruiken en dan naar de volgende doorsturen.
Dan zal ik ook de 'geurtest' nog uitproberen....
Wie wil hem daarna hebben?? ;)
(Klinkt nu ineens niet meer aantrekkelijk.... :lol: )
Nee, ik hoef hem niet (meer ;)). Maar bedankt voor je uitgebreide review!
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.

45
Ha! Die heb ik ook gezien maar toch laten gaan. Zag paar dagen later ook dat ene Frans had geboden...
Ik voel mij zo scherp de laatste tijd. Als je eens wist wat ik allemaal opmerk...man man man.

Hoop dat de twist je bevalt nu na jaren niet gebruikt te hebben en waarschijnlijk een nieuwe maatstaf te hebben ontwikkeld.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

47
fransg schreef: wo 04 apr 2018, 19:25 Voor enkele tientjes deze op de Marktplaats gekocht, kan toch weleens handig zijn. Ook van deze laat een deel van het handvat los, maar dat moet ik dan maar even plakken.

Ha, ha, laat maar weten als'ie ff getest moet worden, Frans.
Ik ga tot het gaatje.... :lol: :roll:
Gr, Guido

La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60

50
Als het ding op zoiets kleins het al begeeft dan zit er overduidelijk een fikse ontwerpfout in. Voor die prijs konden we natuurlijk al weinig verwachten en dat blijkt dan ook maar weer. Apparaten maken die veel druk aan moeten kunnen moeten robuust zijn anders zullen ze het snel begeven.
Strietman CT2 (pre-order), LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 - 102OM, Pietro pro brewing, LWW The BIRD, Orea V4, V60