Het motortje. Onbelast is ie fluisterstil maar als ie aan de bak moet klinkt het niet erg krachtig en lijkt hij bij iedere boon waar hij z’n tanden in zet moeite te hebben het tempo vast te houden.raze88 schreef:Komt dit geluid van de motor of van de schijven? Voor zover mij duidelijk maken de schijven dit geluid (en doen meerdere 64mm malers dit: https://youtu.be/YsCS0-JMS_k?start=37). Het veranderen in pitch is dan wel weer een teken van een onstabiel toerental maar hier hoor ik weinig over terug in de reviews.omeCo schreef:Ik hecht waarde aan look and feel (and hear). Tja en dan valt de 064 direct af met z’n kreunende motortje. De doseerbeker vind ik maar zo zo maar die kan je vervangen door iets beters. Dat motortje zit je aan vast en vormt daarmee een struikelblok.
Vandaar de 078 voor mij.
Ik laat denk ik toch maar de 78s staan en hoop dat deze geleverd gaat worden (zoals timemore nu aangeeft leveren ze ook in Nederland )
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Het is lastig. Mijn eigen maler is mijn referentie: gedurende 4,5 seconden klinkt het alsof hij een blok beton op eet en vervolgens het betonijzer uitspuugt. Je wordt er bang van.