Re: Timemore Sculptor 064 en 078

441
mr Blanc schreef:
bobbee schreef: za 13 mei 2023, 16:33 Sorry guys, ik ga cancellen. Geld, ik voel nu iets en daar ga ik op af... [emoji4] [emoji3526]
Bij twijfel lekker cancellen mocht t toch later een succes worden kan je altijd nog over! Waarschijnlijk zullen er ook wel mensen zijn nadat ze m hebben gehad weer van de hand doen en dan kan je altijd nog testen
Yes! Precies dat.

Ik vind het een gaaf design en heb huge verwachtingen maar mijn koffie is nu ook al goed...verwend nest eigenijk met deze keuze stress. [emoji4]
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Re: Timemore Sculptor 064 en 078

442
robinfcb schreef: za 13 mei 2023, 16:36
mr Blanc schreef: za 13 mei 2023, 16:29
bobbee schreef: za 13 mei 2023, 16:00 Ik kan nog afhaken....
Twijfel heel erg en dat vanwege de eigenijk onnodige kosten. [emoji4]
Gewoon doen! Als t niets is doe je m zo weer weg! En ja als je er iets verlies op zou hebben…volgens mij is de koffie sowieso geen goedkope hobby en zie ik t gewoon als iets leuks nieuws! Voor tzelfde geld heb je bijna een moonraker (OK iets minder) maar als je t zo vergelijkt is de prijs echt prima
Als ik een Niche zou hebben zou ik ook gewoon voor de 78S gaan. Reviewers vinden de 78s beter voor zowel espresso als filter. En je kan waarschijnlijk je Niche voor rond de 500 euro verkopen, dus je speelt ongeveer quitte.

Ik denk dat het ook wel klopt dat je er waarschijnlijk niet veel verlies op zal maken. Tenzij er echt problemen zijn met de early bird modellen, of er op korte termijn weer een andere maler op de markt komt met net zoveel hype.
Het gevaar van problemen met de earlybird modellen ben ik meer bang voor met de meticulous. Ook zoveel techniek in het apparaat is gevoelig voors bugs of issues.
Lelit MaraX - Sculptor 078S - Specialita Mat Zwart

Re: Timemore Sculptor 064 en 078

450
omeCo schreef:
bobbee schreef:Ik heb hem echt gecanceld...

Ben heel benieuwd hoe het nu verder gaat met de kickstarter.
Ik niet [emoji4]
Goed zo! Meer karakter dan mij... [emoji4]
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’