Re: Wat drink je nu?

4681
bobbee schreef: do 20 jun 2024, 00:13
Hk87 schreef:
bobbee schreef: wo 05 jun 2024, 12:13 Ik heb een zakje arabica met robust melange van Maalwerk branderij. Lekkere basic koffie voor een gebalanceerde klassieke espresso.

https://maalwerkkoffie.nl/product/maalw ... erk-bonen/
Naar aanleiding van jouw bericht heb ik hier ook besteld.
Enige nadeel wat mij betreft is de hoge drempel voor gratis bezorging, vanaf €65.
Maar daarintegen hebben ze wel een heel ruime assortiment tegen schappelijke prijzen.

Ik van alles een beetje genomen :P
Wat leuk!

Ik hoop dat het je bevalt. Ik was zelf in Groningen en heb toen een zakje meegenomen dus geen verzendkosten.
Zijn ze allemaal vers gebrand? In de winkel moest ik wel even zoeken namelijk. Volgens mij best een leuke brander, ook door de prijs van de bonen inderdaad.
Allemaal (te) vers, grotendeels gisteren of eergisteren nog gebrand. Behalve de el Salvador. Die is ongeveer een maand oud en dat kwam mij heel goed uit om ook meteen mee te beginnen.

Echt super smooth. Zo eentje die je de hele dag kan drinken. Eerste paar kopjes waren heel lekker. :D
Profitec go - G-iota DF83V | SSP LS (Lab Sweet)(Silver Knight Coated)

Re: Wat drink je nu?

4682
Maalwerk Puur Goud Bonen.

Lekker fruitig afdronk. Goed in balans. Heb dit smaakprofiel gezocht in de befaamde cafe New York extra. Als ook bij diemme oro. Maar die zijn echt vers niet te verkrijgen. Krijg daardoor toch een wat nare nasmaak.

Deze bonen van maalwerk zijn nog lekker vers en een perfect alternatief.
Profitec go - G-iota DF83V | SSP LS (Lab Sweet)(Silver Knight Coated)
Bijlagen