Re: COVID-19 & de koffiewereld

51
Marcje schreef: do 12 mar 2020, 09:58 Gezien z'n maatregelen om het personenvervoer naar de US stil te leggen, is hij toch niet helemaal blind voor de mogelijke gevolgen.
“Health care officials are fine with bans from other countries,” Scarborough said, “fine with, you know, trying to keep more infected people out of the United States, right? If that’s what you’re leading with, a ban, if that’s your focus, you don’t understand, as somebody said last night on Twitter, that the killer is already inside the house.

“You need to worry first about the killer inside of the house before — but go ahead and lock the door,” he continued. “Stop other killers from coming inside the house, but the lede last night should have been testing. The lede last night should have been social distancing. The lede last night should have been relief for workers who are being sent home because their children are home from school. The lede last night should have been a lot of things, and the president just didn’t talk about it. He talked, again, about bans. He talked about bans from Europe but, somehow, deciding to exempt Great Britain, which actually makes very little sense, if you look at the numbers themselves. This president last night, sadly, was just overmatched by history.”
https://www.rawstory.com/2020/03/msnbcs ... the-house/
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

52
bobbee schreef:Juist zoveel mogelijk leuke dingen doen, festivals bezoeken, reizen maken, nieuwe vrienden maken, oude vrienden opzoeken, eventueel geslachtsgemeenschap niet uit de weggaan als dat zo voelt. Een orgi zou ik liever wel vermijden. Vind ik zowiezo best wel vies eigenlijk.
Voor je het weet lig je in het ziekenhuis dood te gaan en dan denk je had ik maar....
Die lekkere meid van de buren ook maar gepakt?
Afbeelding
Afbeelding

Laatst gewijzigd door @3aan op do 12 mar 2020, 14:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

54
fransg schreef:Niet alleen de koffiewereld wordt hard getroffen, het lijkt erop dat ook andere typische verzamelplaatsen van witte oude mannen worden gesloten:
Schermafbeelding 2020-03-12 om 13.39.59.png
Is maar te hopen dat we het inschrijfgeld terug ontvangen en niet zoals een Kerstmarkt in Dordrecht de Standhouders niets terugkregen, sommigen meer dan 1400 euro kwijt, de Organisatie verliest er helemaal niets aan, hoogstens een massaclaim voor oplichting en kunnen de volgende markt wel vergeten

57
https://speld.nl/2020/03/10/kabinet-neuken-mag-nog/
Op een speciaal ingelaste persconferentie heeft premier Mark Rutte bekendgemaakt dat Nederland ondanks het coronavirus nog steeds mag neuken. Het kabinet acht het niet nodig dat we daar met z’n 17 miljoenen mee ophouden.

“We zijn een nuchter landje dat van lekker rampetampen houdt”, benadrukte de minister-president.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

58
Evenementen boven de 100 personen mogen van overheidswege niet gehouden worden, de ACF gaat dus niet door, helaas voor de deelnemers en de vele bezoekers, misschien dat de wedstrijden wel zonder publiek gehouden worden?

Jammer . . . volgend jaar beter.