Ik doelde op het boutje dat los komt. Niet op de hele machine.Janar schreef: zo 03 mei 2020, 22:15 Niche is gewoon een mislukt Senseo apparaat, gelukkig komt er mooi luchtig maaisel uit.
Het kan een ontwerpfout, fabricatiefout of een fout in kwaliteitscontrole. Misschien daarom zit het gereedschap in de doos.
Re: Niche Zero Grinder
512Mijn Niche hart breekt. Au, au, au wat een pijn!Janar schreef:Niche is gewoon een mislukt Senseo apparaat, gelukkig komt er mooi luchtig maaisel uit.
Senseo is echt lelijk. Mijn Niche is de mooiste van de heule, heule wereld! Ik hoor zojuist mijn vriendin de deur achter zich dichtslaan. Morgen ga ik maar in het raam een espresso drinken. Dit schijnt een positief effect te hebben op passanten. Nu nog even kijken welke espressomachine ik bij mijn toekomstige vriendin ga plaatsen, die morgen als passant voorbij komt. Dit heb ik geleerd van een wijs man met teveel grijze krullen voor zijn leeftijd.
514))))
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
516Regrinding Coffee van James Hoffmann.Keyser schreef: do 02 apr 2020, 18:54 Ondertussen ook mijn bonen gemalen met de nieuwe schijf. Ik moest ongeveer 1 stip fijner malen voor hetzelfde resultaat.
Het zal feitelijk wel niet juist zijn, maar de smaak is beter. Vind ik gewoon, is dus zo, blijf ik denken
https://www.youtube.com/watch?v=6IjFfl-8Gu8
Beetje als de Niche met disc, boontje voor boontje.
Waar ik ook verleden week achterkwam is dat indien je na malen maalt met een distribution tool in de basket je 1,5 fijner moet malen.
Faema faemina, Weber Key, Lagom P100 & Mini, MK EK43S LU
517Vandaag eens gemail met de vrienden van Niche, heb ze gevraagd of ze een idee hebben wanneer de maler geleverd wordt. Ik hen april besteld, wss wordt de maler eind volgende week verzonden. Zal eind juni geleverd worden...
Laten we maar zeggen dat het het wachten waard zal zijn....
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Laten we maar zeggen dat het het wachten waard zal zijn....
518Ach ja, zo gaat dat met een wachtlijst.
Ik moest ook wachten omdat het bekertje niet op voorraad was. Werdt telkens uitgesteld.
Ik moest ook wachten omdat het bekertje niet op voorraad was. Werdt telkens uitgesteld.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
519Vandaag is de NFC schijf binnen gekomen. Ik dacht ik een pak fijner zou moeten maken, maar dat valt best mee. Twee streepjes denk ik. De cognitieve dissonantie zegt dat mijn bakkie zojuist lekkerder was dan voorheen, maar of dat daadwerkelijk ook zo is, durf ik pas later te zeggen.
Het maakt wel lekker geconfronteerd en het geeft minder wegspringende rommel.
Het maakt wel lekker geconfronteerd en het geeft minder wegspringende rommel.
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600
520Afgelopen donderdag ontving ik een mail dat de maler verpakt en verstuurd was. Vanochtend vroeg stonden ze aan de deur.