Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?

763
LS.,
Het laatste dat ik gekocht heb, heeft me welgeteld een nier en een halve lever gekost.
Maar goed, voor je hobby moet je wat over hebben. Overigens heb ik mijn vrouw er trouwens van weten te overtuigen, dat ik deze machine voor haar heb gekocht. Dat was haast moeilijker dan zo'n machientje vinden....
Cheers, TY

Afbeelding

Afbeelding
-------------------------------------------------------
Let's gobblefunk

765
bobbee schreef: do 05 jan 2023, 11:44 Wwwoooihhhh....is dat die Faema van oneluxtex hier te koop stond?
Zo te zien opgestuurd. Wat een lef!
Afbeelding
Klopt!
Hij wilde er eigenlijk 2 nieren voor, maar ik heb kunnen afdingen naar 1 nier en een halve lever.
Nee joh, dit schatje ben ik zelf gaan ophalen. Om geen risico te lopen, alle onderdelen nog los ingepakt...
Cheers, TY
-------------------------------------------------------
Let's gobblefunk

766
turboyeast schreef:
bobbee schreef: do 05 jan 2023, 11:44 Wwwoooihhhh....is dat die Faema van oneluxtex hier te koop stond?
Zo te zien opgestuurd. Wat een lef!
Afbeelding
Klopt!
Hij wilde er eigenlijk 2 nieren voor, maar ik heb kunnen afdingen naar 1 nier en een halve lever.
Nee joh, dit schatje ben ik zelf gaan ophalen. Om geen risico te lopen, alle onderdelen nog los ingepakt...
Cheers, TY
Subliem. Wat een machine! En er zijn genoeg mensen die op 1 been nog kunnen hinkelen dus...
Afbeelding
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

767
turboyeast schreef:LS.,
Het laatste dat ik gekocht heb, heeft me welgeteld een nier en een halve lever gekost.
Maar goed, voor je hobby moet je wat over hebben. Overigens heb ik mijn vrouw er trouwens van weten te overtuigen, dat ik deze machine voor haar heb gekocht. Dat was haast moeilijker dan zo'n machientje vinden....
Cheers, TY

Afbeelding

Afbeelding
Wat een juweel, ja bij dit soort machines kunnen al die moderne jongens gelijk inpakken. Mooi man. Zou tof zijn als je binnenkort foto's plaats van je project.

Afbeelding