Experimenteren met singles (16 gram espresso bij 8 gram maling). Daarvoor een LM 7 grams filtertje, mooi trechtertje en 41 mm tamper aangeschaft.
Voornaamste reden: minder espresso inname.
Merk wel dat een voorverwarmd kopje een must is bij een dergelijk klein volume.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?
762LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
763LS.,
Het laatste dat ik gekocht heb, heeft me welgeteld een nier en een halve lever gekost.
Maar goed, voor je hobby moet je wat over hebben. Overigens heb ik mijn vrouw er trouwens van weten te overtuigen, dat ik deze machine voor haar heb gekocht. Dat was haast moeilijker dan zo'n machientje vinden....
Cheers, TY
Het laatste dat ik gekocht heb, heeft me welgeteld een nier en een halve lever gekost.
Maar goed, voor je hobby moet je wat over hebben. Overigens heb ik mijn vrouw er trouwens van weten te overtuigen, dat ik deze machine voor haar heb gekocht. Dat was haast moeilijker dan zo'n machientje vinden....
Cheers, TY
-------------------------------------------------------
Let's gobblefunk
Let's gobblefunk
764Wwwoooihhhh....is dat die Faema van oneluxtex hier te koop stond?
Zo te zien opgestuurd. Wat een lef!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
765Klopt!bobbee schreef: do 05 jan 2023, 11:44 Wwwoooihhhh....is dat die Faema van oneluxtex hier te koop stond?
Hij wilde er eigenlijk 2 nieren voor, maar ik heb kunnen afdingen naar 1 nier en een halve lever.
Nee joh, dit schatje ben ik zelf gaan ophalen. Om geen risico te lopen, alle onderdelen nog los ingepakt...
Cheers, TY
-------------------------------------------------------
Let's gobblefunk
Let's gobblefunk
766Subliem. Wat een machine! En er zijn genoeg mensen die op 1 been nog kunnen hinkelen dus...turboyeast schreef:Klopt!bobbee schreef: do 05 jan 2023, 11:44 Wwwoooihhhh....is dat die Faema van oneluxtex hier te koop stond?
Hij wilde er eigenlijk 2 nieren voor, maar ik heb kunnen afdingen naar 1 nier en een halve lever.
Nee joh, dit schatje ben ik zelf gaan ophalen. Om geen risico te lopen, alle onderdelen nog los ingepakt...
Cheers, TY
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
767Wat een juweel, ja bij dit soort machines kunnen al die moderne jongens gelijk inpakken. Mooi man. Zou tof zijn als je binnenkort foto's plaats van je project.turboyeast schreef:LS.,
Cheers, TY
️
768gaaf hoor!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
769Heel mooi!
“Coffee cannot disappoint, your expectations can”