Ik heb dezelfde Mug, en hoewel ik hem dagelijks gebruik, word ik gek van app, elke verandering die ik door wil voeren in de Mug via de app, moet ik de mug wissen, in de Bluetooth instellingen de mug wissen, de data van de app in de settings van mijn telefoon wissen, en dan de app opstarten en de mug opnieuw verbinden. De Android software is echt bagger..
Qua solo warmhouder, prima ding, mooi design, en zolang je slechts 1 type drank warm wil houden, een fijn apparaat. Wel jammer van de beperkte accu duur, na een ochtend van 3 koppen met zo ongeveer 45-60 minuten tussen elke bak, was ie dus leeg voor ik mijn derde bak (vergeten terwijl ik de keuken opruimde) kon drinken, dus in plaats van een lekkere warme bak, een lauwe.
Gelukkig komt dit zelden voor, en bij 'normaal' gebruik heeft ie accu duur genoeg om 3 koppen te 'behappen' (dan wel op de lader voor de avond mok
Mijn laatste aankoop, twee tampers.
Eerst een (geveerde) tampert van Marktplaats, die maar niet aan wilde komen, nu na bijna 4 weken een valse bezorg melding gekregen van PostNL, dus de verzender krijgt nu gelukkig zijn geld ipv dat MP het inpikt, maar PostNL doet dus helemaal niets. De (Buitenlandse) verzender heeft het foutief als brievenbus pakje verzonden. Het is gescanned, gewogen en gemeten, en vanaf dat moment foetsie.
Dus maar een NormCore v4 gekocht, ik moet zeggen, die bevalt prima, hoewel ik het irritant vind dat de bodemplaat van de tamper erg veel fines verzamelt bij het tampen. er ligt direct na gebruik immer een dunne bruine zweem over het ding die een doekje behoeft. Aan de andere kant, mijn tamp resultaten zijn uitstekend, en ik ben af van de steeds veranderende doorloop tijden. Jammer van het geld dat ik aan die andere tamper besteed had, en PostNL zuigt 'Het is een brievenbus pakje, daar gaan we geen onderzoek naar doen'
Laat dat uw waarschuwing zijn! Nimmer een zending als brievenbus pakje laten doen