Re: Timemore Sculptor 064 en 078

812
raoulraoul schreef:Hopelijk komt de volgende lading in de loop van de komende week ook in Nederland aan! Kregen de mensen die hem al ontvangen hebben vooraf bericht dat hij bezorgd zou worden? Lijkt me wel handig om te weten wanneer ik een pakket kan verwachten.
Mijn 078s werd bezorgd door dhl en in de dhl app was al een paar dagen een pakketje aangemeld door fulfillment by MBB Logistics. Na een dag of 3,4 werd het pakket door dhl ontvangen en daarna stond het snel bij mij voor de deur.

Dus, als je hem niet hebt, dhl app installeren en account aanmaken.

Re: Timemore Sculptor 064 en 078

813
tjitm schreef: zo 05 nov 2023, 23:35 Ik kreeg mijn 064s ook onaangekondigd afgelopen dinsdag.
In welke batch is jou 064s verstuurd? Mijn 078s zit in batch 5 en ondanks dat ik op kickstarter al sinds 28 oktober lees dat ze in de UK geleverd worden blijft het vooralsnog heel erg stil in de rest van Europa.

DHL app is al een tijdje geïnstalleerd maar tot op heden nog geen vooraankondiging helaas :|
Lelit Bianca V3, Timemore Sculptor 078s, 1Zpresso JX-Pro-S

Re: Timemore Sculptor 064 en 078

814
Maart3nL schreef:
tjitm schreef: zo 05 nov 2023, 23:35 Ik kreeg mijn 064s ook onaangekondigd afgelopen dinsdag.
In welke batch is jou 064s verstuurd? Mijn 078s zit in batch 5 en ondanks dat ik op kickstarter al sinds 28 oktober lees dat ze in de UK geleverd worden blijft het vooralsnog heel erg stil in de rest van Europa.

DHL app is al een tijdje geïnstalleerd maar tot op heden nog geen vooraankondiging helaas :|
Volgens mij komen de malers voor NL vanuit Polen. Van Polen naar Duitsland en dan door naar Nederland, terwijl de [emoji636] rechtstreeks wordt bevoorraad.

Re: Timemore Sculptor 064 en 078

815
Batch 4, dus dan kan het kloppen

Maart3nL schreef: ma 06 nov 2023, 09:06
tjitm schreef: zo 05 nov 2023, 23:35 Ik kreeg mijn 064s ook onaangekondigd afgelopen dinsdag.
In welke batch is jou 064s verstuurd? Mijn 078s zit in batch 5 en ondanks dat ik op kickstarter al sinds 28 oktober lees dat ze in de UK geleverd worden blijft het vooralsnog heel erg stil in de rest van Europa.

DHL app is al een tijdje geïnstalleerd maar tot op heden nog geen vooraankondiging helaas :|

Re: Timemore Sculptor 064 en 078

818
StijnFroberg schreef:Ik probeer mijn 064s uit te lijnen maar op het 0 punt raken de "burs" (wat is het Nederlandse woord?) elkaar niet. Dus dan kan ik de uitlijning niet checken, toch?

Iemand een leuk idee hoe dit op te lossen?
Grapje. Je kunt het pinnetje verplaatsen naar -3. Had even wat beter terug moeten lezen.

Re: Timemore Sculptor 064 en 078

820
StijnFroberg schreef:
StijnFroberg schreef:Ik probeer mijn 064s uit te lijnen maar op het 0 punt raken de "burs" (wat is het Nederlandse woord?) elkaar niet. Dus dan kan ik de uitlijning niet checken, toch?

Iemand een leuk idee hoe dit op te lossen?
Grapje. Je kunt het pinnetje verplaatsen naar -3. Had even wat beter terug moeten lezen.
En hoe was de uitlijning uiteindelijk?