Re: Nurri Leva Espresso Machine Review

5
fransg schreef: do 03 aug 2023, 16:36
Mooi als er zo een in NL komt.
Een kennis/klant van ons heeft hem al bijna een jaar en is er erg content mee. Die heeft meerdere (lever) machines gehad dus ik vertrouw zijn oordeel wel. De pomp doet naar mijn mening een beetje af aan de échter lever beleving, maar het is een technisch hoogstaande machine.

7
Ruben- schreef: wo 16 aug 2023, 08:51 Van Pommeren heeft ze ooit verkocht. Nu niet meer. Vraag me af waarom...
Je kunt het even gaan vragen toch?

Maar kan van alles zijn. Als er weinig omloopsnelheid van is dan staat zo'n gloednieuwe machine een poos te schitteren en moet dan uiteindelijk als 'showmodel' tegen korting worden verkocht, dan houdt de verkoper er niks aan over en vervolgens moet er wel service worden verleend, dus onderdelen besteld en in vakjes en lades en dozen apart gehouden. Kost allemaal veel geld dat niks oplevert.

Kan nog steeds een fantastische machine wezen die in sommige andere landen kadetjes over de toonbank vliegt.

Zo is de Etzinger maler hier een zeldzaamheid die slechts bij de zeer uitzonderlijk verfijnde en deskundige kenners staat te pronken, in het Midden-oosten wordt hij veel verkocht.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

10
Zo is de Etzinger maler hier een zeldzaamheid die slechts bij de zeer uitzonderlijk verfijnde en deskundige kenners staat te pronken
Ken U Zelve ;)
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs