Hi!
Net nieuw op het forum, en ik werd door Theo (Dirk020) attent gemaakt op iets moois in een privébericht. Maar volgens mij blijven mijn reacties in Postvak uit hangen, en ik vraag me af of ze dus wel verstuurd zijn. Iets dat ik oer het hoofd zie?
Dank!
Re: PB's blijven hangen in postvak uit?
2De pb's blijven daar staan totdat de ontvanger ze in zijn inbox heeft geopend. In dit geval moet dirk uit 020 dus actie ondernemen.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
3Ah dus moet adriaan denk ik nog aktie ondernemen want heb al maanden een 1 bij me postvakje 

ECM Manufacture Mechanika IV, Quamar M80E, coffeelab tamper, fancy atag stoomoven
4En dan liefst ook nog via de website!
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
5Ahaa! Nou mooi, verhelderend. Dank!
La Pavoni Professional post mil. / Aergrind / Aeropress / V60
6Ken het,heb hetzelfdemutsje schreef: vr 08 dec 2017, 16:49 Ah dus moet adriaan denk ik nog aktie ondernemen want heb al maanden een 1 bij me postvakje![]()

Fiorenzato Ducale 1 groeps & Gaggia Orione 1 groeps /\ Gene cafè /\ Faema MC90 /\ Aristarco Ema 75 /\ French press /\ Mokkapotje
Re: RE: Re: PB's blijven hangen in postvak uit?
7Als dank heb ik je een PB Gedaanmutsje schreef:Ah dus moet adriaan denk ik nog aktie ondernemen want heb al maanden een 1 bij me postvakje

Ik heb alle berichten nog maar een keer geopend?!
Laatst gewijzigd door @3aan op zo 10 dec 2017, 00:58, 2 keer totaal gewijzigd.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
8Ook van mij?grad schreef:Ken het,heb hetzelfdemutsje schreef: vr 08 dec 2017, 16:49 Ah dus moet adriaan denk ik nog aktie ondernemen want heb al maanden een 1 bij me postvakje

Ik heb alle berichten nog maar een keer geopend?!
9In Tapapraat kan je korte berichten lezen zonder te openen in tegenstelling van op de KP site.bobbee schreef:De pb's blijven daar staan totdat de ontvanger ze in zijn inbox heeft geopend. In dit geval moet dirk uit 020 dus actie ondernemen.