Leuk! Dank voor het delen!fransg schreef:Helder verhaal van 'm!
Re: Laat je tijgerstrepen zien!!!
212Ghe! Ik wilde ´m ook hier gaan plaatsen. In ieder geval het laatste fragment.
Bij deze dan, alsnog, over tiger striping: (voor als je de eerste 7 en een halve minuut niet doorkomt (wat ik me niet kan voorstellen)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=nYFb43tEylk?t=470[/youtube]
Edit: hmm. ok, dat werkt niet. OK, gewoon vanaf het begin kijken dan allemaal
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.
Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!
The Coffee Cantata - J.S.Bach
Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!
The Coffee Cantata - J.S.Bach
213Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600
214Goh, nu heb ik toch écht iets geleerd. Ik was zelf in de veronderstelling dat tiger stripes lipiden of polysacchariden waren. Naar aanleiding van het filmpje even de literatuur ingedoken. Blijkt dat dat Illy er in 2011 eea over heeft geschreven, zie onder. Het complete artikel doe ik er ook bij, voor de die-hards (is open access).pichichi schreef: Bij deze dan, alsnog, over tiger striping: (voor als je de eerste 7 en een halve minuut niet doorkomt (wat ik me niet kan voorstellen)
Cheers, TY
-------------------------------------------------------
Let's gobblefunk
Let's gobblefunk
215Ondanks de Hema boontjes (3 kg gekregen...... en dan zonde om niet op te maken.... ) toch een beetje een tijger velletje.
Gr, Guido
La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60
La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60
216Het boek heeft meer tijgerstrepen als mijn espresso . maar misschien is het toch wel leuk om hier te delen. Ik probeer het de volgende beter te doen
220Interessant!
turboyeast schreef: vr 29 mar 2019, 11:46Goh, nu heb ik toch écht iets geleerd. Ik was zelf in de veronderstelling dat tiger stripes lipiden of polysacchariden waren. Naar aanleiding van het filmpje even de literatuur ingedoken. Blijkt dat dat Illy er in 2011 eea over heeft geschreven, zie onder.pichichi schreef: Bij deze dan, alsnog, over tiger striping: (voor als je de eerste 7 en een halve minuut niet doorkomt (wat ik me niet kan voorstellen)
Knipsel.JPG
Het complete artikel doe ik er ook bij, voor de die-hards (is open access).
Cheers, TY
Faema Lambro - Mazzer Major E