Re: Laat je tijgerstrepen zien!!!

212
fransg schreef: do 28 mar 2019, 08:23 Helder verhaal van 'm!

Ghe! Ik wilde ´m ook hier gaan plaatsen. In ieder geval het laatste fragment.

Bij deze dan, alsnog, over tiger striping: (voor als je de eerste 7 en een halve minuut niet doorkomt (wat ik me niet kan voorstellen)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=nYFb43tEylk?t=470[/youtube]

Edit: hmm. ok, dat werkt niet. OK, gewoon vanaf het begin kijken dan allemaal :D
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.
Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!

The Coffee Cantata - J.S.Bach

214
pichichi schreef: Bij deze dan, alsnog, over tiger striping: (voor als je de eerste 7 en een halve minuut niet doorkomt (wat ik me niet kan voorstellen)
Goh, nu heb ik toch écht iets geleerd. Ik was zelf in de veronderstelling dat tiger stripes lipiden of polysacchariden waren. Naar aanleiding van het filmpje even de literatuur ingedoken. Blijkt dat dat Illy er in 2011 eea over heeft geschreven, zie onder. Het complete artikel doe ik er ook bij, voor de die-hards (is open access).
Cheers, TY
-------------------------------------------------------
Let's gobblefunk

220
Interessant!
turboyeast schreef: vr 29 mar 2019, 11:46
pichichi schreef: Bij deze dan, alsnog, over tiger striping: (voor als je de eerste 7 en een halve minuut niet doorkomt (wat ik me niet kan voorstellen)
Goh, nu heb ik toch écht iets geleerd. Ik was zelf in de veronderstelling dat tiger stripes lipiden of polysacchariden waren. Naar aanleiding van het filmpje even de literatuur ingedoken. Blijkt dat dat Illy er in 2011 eea over heeft geschreven, zie onder.
Knipsel.JPG

Het complete artikel doe ik er ook bij, voor de die-hards (is open access).
Cheers, TY
Faema Lambro - Mazzer Major E