Kicken!! Staat op mijn verlanglijstje. Hebben ze nu proefpakketten?Tekork schreef:Net een leuk proef setje binnen voor espresso en filter
Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
Kicken!! Staat op mijn verlanglijstje. Hebben ze nu proefpakketten?Tekork schreef:Net een leuk proef setje binnen voor espresso en filter
Soort van, 6x35g waarvan 3 zakjes espresso. Eerste Rwanda voor filter viel goed in de smaak hier.Fisherman schreef:Kicken!! Staat op mijn verlanglijstje. Hebben ze nu proefpakketten?Tekork schreef:Net een leuk proef setje binnen voor espresso en filter
Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
Ik zag die potjes al op het Net. Is die koffie zo goed als de potjes eruit zien?Powerreserve schreef:Friedhats Amsterdam:
Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Thanks Around, goeie feedback. Ga ik weer mee aan de slag. Eerst even een liter water wegdrinken want ik heb vandaag al te veel espressos gedronken...Pti schreef:Iets langere ratio's op op gewenste EY te komen is een goede stap. Ik hou de doorlooptijd van mijn Afrika's juist altijd vrij kort. Na 25-30 seconden extraheer je eigenlijk alleen maar componenten die het typisch Afrikaanse smaakprofiel niet echt complimenteren.
Fijn malen, lange PI en iets hogere temperatuur zijn zaken die het allemaal wat makkelijker kunnen maken.