Zat ineens weer in dit draadje. Zo.nu en dan denk ik wel eens, goh, zou wel eens weer eens wat nieuws willen hebben. Maar los van een lever, dan steekt de vraag op, is een ander apparaat om en nabij dezelfde prijsklasse die ik nu heb (R58) nu significant anders en/of beter. Nee, zijn allen ook chroomkogels waar de een een beetje meer van dit heeft en de ander een beetje maar van dat.
Dan denk je, dan moet ik een stuk hoger gaan zitten. Slayer, Synesso of een KdW zijn onbereikbaar.
Dan de vormgeving, die.machine uit Breda vind ik weergaloos mooi. De Linea.Mini met die seventies uitstraling ook weergaloos mooi, waarbij nog komt dat ik toch bewust of onbewust door de berichten ben geconditioneerd omtrent de mythische uitstraling van het merk Lamarzocco.
Die Serious.Coffee Emilia kost € 3.295,-- en daarmee ietsje duurder als een ECM synchronika. De LMLM is te krijgen voor €4.250 bij Laat Koffie (ESW is €500,-- duurder las ik). Dus die prijs van die serious valt dan relatief mee. Akelig mooi ding om te zien. Misschien ga ik eens een keer kijken om te kijken.
Bij die serious past die ruw metalen Etzmax mooi.