Re: Waar bestellen jullie online?

103
Nou, ik heb het gemaild en heel basic niet zeurderig gemeld dat ik niks aan de koffie had.
De reactie is dat ze het nuttig vonden, dat de pinda's een experiment waren en dat ze het beter bij koffie kunnen houden.

Gek he, maar nu ik dit gemeld heb voelt deze reactie een beetje 'karig'. Geen excuses of zo, zelfs niet het voorstel om een zakje te sturen waar ik wel iets aan heb. Ik had er al een beetje zo'n gevoel van toen ik op de website zat, dat het vrij laks kan gaan, of gemakkelijk. Blijkt te kloppen. Kortom: klant kwijt en ik ga ze niet aanraden.

104
Inderdaad niet heel handig. Twee dingen die ze dus niet handig aanpakken
Maar wel duidelijk toch? Weet je als consument gelijk genoeg over een bedrijf.

Excuses was zeker op z'n plaats. En wanneer je meld dat hun experiment ervoor heeft gezorgd dat je pindasap hebt gedronken dan mag je inderdaad de empathie verwachten dat ze jou een vervangend product toe sturen. Je wil toch als bedrijf dat de klant jouw mooie product proeft zoals hij is? En dat de klant niet opdraait voor jouw experiment.
Al was het uit beloning dat jij hen eigenlijk hebt geholpen hun product te verbeteren.

Jammer, zonde, dom

105
Ja, wel he?
Het is eigenlijk niet te geloven :lol: :lol: :lol:

Geen excuses, alleen dat ze het beter bij koffie kunnen houden! Het had echt verkeerd af kunnen lopen. Ik sta nu toch steeds verbijsterder te kijken. Maar ook van mezelf hoor, omdat ik bij het bezoeken van de website van die gevoelens had en toch besloot het te proberen. Het leek erop, zo peinsde ik, dat het hier om iemand gaat die relaxed achterover leunt en teert op het gemak van opgebouwde contacten zonder zich druk te maken over of het allemaal nog wel zo goed is als het wellicht ooit begonnen is. Maar soit, misschien heb ik het verkeerd. Hun reactie versterkt mijn vermoeden, maar ik kan dat niet hard maken. Die reactie is alleen niet echt eh... klantvriendelijk.

Wat ik wel hard kan doen is straks lachen hoop ik! Lesje geleerd. Ik zou ze eigenlijk jouw spijker-op-de-kop-tekst over dat ik als consument opdraai voor hun experiment moeten sturen. Maar dat is plagiaat en dan krijg ik misschien alsnog koffie van ze en ik hoef die niet meer! Iemand zei dat het net is of het oudere bonen zijn, en ik las zoiets ook op deze site. Heel jammer maar ik snap ook wel dat je met zo'n aanbod ook niet alles kunt verkopen en dat sommige koffie dan gewoon oud wordt.
Hopelijk gaat dat bij Hoofdkwartier wel goed... :?

108
Marcje schreef:Nou, zo erg is het toch ook weer niet? Ze doen er als geste een zakje pinda’s bij. Als je dat niet lekker vind, of er allergisch voor bent, dan eet je ze toch gewoon niet op?
Dat is vrees ik iets te kort door de bocht. Als je zeer allergisch bent, dan kan dat zeer gemakkelijk over worden gedragen.

Van iemand die voedsel verkoopt mag je er vanuit gaan dat ze een waarschuwing geven wanneer men onverwachts een product met pinda's aanbiedt.
Espresso; Bezzera Strega; Niche zero.
Filter: Kinu m47; V60, Aeropress ...

Roaster: Huky500

109
Hoofd kwartier is fantastisch. Geen zorgen. Ik heb mijn eerste bestelling bij hen gedaan, netjes verzorgd, dag ervoor gebrand. Erg nette afhandeling. En goede kwaliteiten bonen voor hoever ik dat als leek mag/kan bepalen.

Puur op persoonlijke smaak alleen niet helemaal nog wat ik wil. Maar daar kan de brander niets aan doen. Ik ga zeker bij hen nog een keer bestellen! Een andere boon dan

110
Keyser schreef:Hoofd kwartier is fantastisch. Geen zorgen. Ik heb mijn eerste bestelling bij hen gedaan, netjes verzorgd, dag ervoor gebrand. Erg nette afhandeling. En goede kwaliteiten bonen voor hoever ik dat als leek mag/kan bepalen.

Puur op persoonlijke smaak alleen niet helemaal nog wat ik wil. Maar daar kan de brander niets aan doen. Ik ga zeker bij hen nog een keer bestellen! Een andere boon dan
Afbeelding
Wellicht een pm naar Pti sturen en eigen wensen/smaak toe te lichten.
Ik denk dat hij met veel plezier eoa passende boon zou adviseren. Ze hebben altijd zeer gevarieerde palet.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Om te drinken: LM GS3 MP, Cremina 67, LP Pre ... /
Om te malen: MH EK43, Compak F8, Kinu M47 /
Om te branden: Besca BSC 2kg /
Om te meten: VST LAB Coffee, Tonino, Wile/