Re: Waar bestellen jullie online?

112
Capulus schreef: Dat komt bij HK zeker goed..(Tenzij je hieperallergisch bent voor salmiak;))
:D Salmiakknotsen for president
Marcje schreef: ma 23 sep 2019, 15:09 Nou, zo erg is het toch ook weer niet? Ze doen er als geste een zakje pinda’s bij. Als je dat niet lekker vind, of er allergisch voor bent, dan eet je ze toch gewoon niet op?
Heb jij je doos groene bonen al opengemaakt daar zit ook weer een cadeautje in ;)

116
Toen ik een rondleiding kreeg bij Probat werd me verteld dat de machines ook prima zijn om noten mee te branden MAARRRR dat je, als je daarna nog eens koffie ermee wil branden, de machine eerst geheel moet demonteren, grondig reinigen en weer assembleren.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

117
fransg schreef:Toen ik een rondleiding kreeg bij Probat werd me verteld dat de machines ook prima zijn om noten mee te branden MAARRRR dat je, als je daarna nog eens koffie ermee wil branden, de machine eerst geheel moet demonteren, grondig reinigen en weer assembleren.
Lijkt me een leuk dagelijks klusje
Afbeelding
, toch

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Om te drinken: LM GS3 MP, Cremina 67, LP Pre ... /
Om te malen: MH EK43, Compak F8, Kinu M47 /
Om te branden: Besca BSC 2kg /
Om te meten: VST LAB Coffee, Tonino, Wile/

118
Op zich wel leuk idee, zo'n brander kopen om pinda's mee te branden en vervolgens een complete lijn met allerlei pindakaas te maken. Met chocola, kaneel, sambal, suiker, banaan en koffie zeezout!
Forum oprichten : pindapraat.nl
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

119
namor schreef:
fransg schreef:Toen ik een rondleiding kreeg bij Probat werd me verteld dat de machines ook prima zijn om noten mee te branden MAARRRR dat je, als je daarna nog eens koffie ermee wil branden, de machine eerst geheel moet demonteren, grondig reinigen en weer assembleren.
Afbeelding
, toch

Zou dat nu net zoveel werk zijn als mijn koffiemolen schoonmaken? Zwoegen vind ik dat altijd.

120
Keyser schreef:
namor schreef:
Afbeelding
, toch

Zou dat nu net zoveel werk zijn als mijn koffiemolen schoonmaken? Zwoegen vind ik dat altijd.
Nee hoor...makkie.... met terpentine of benzine kan je in handomdraai alle pinda restjes en gurtjes van brander verwijderen
Afbeelding

Om te drinken: LM GS3 MP, Cremina 67, LP Pre ... /
Om te malen: MH EK43, Compak F8, Kinu M47 /
Om te branden: Besca BSC 2kg /
Om te meten: VST LAB Coffee, Tonino, Wile/