Re: Waar bestellen jullie online?

154
casper31 schreef:Weten jullie miss wat een aanrader is voor ''betaalbare'' koffiebonen?
25 euro per kilo is best prijzig als er veel familie op bezoek komt, zeker als ze de smaak geeneens waarderen.
Probeer eens Fascino.nl. Ze hebben ook budgetbonen voor de familie ;)
Espresso; Bezzera Strega; Niche zero.
Filter: Kinu m47; V60, Aeropress ...

Roaster: Huky500

156
casper31 schreef:Weten jullie miss wat een aanrader is voor ''betaalbare'' koffiebonen?
25 euro per kilo is best prijzig als er veel familie op bezoek komt, zeker als ze de smaak geeneens waarderen.
Voor dit soort gelegenheden trek ik de Nespresso uit de kast en gebruik ik cups van de Lidl....13 cent per kopje en ze proeven het verschil toch niet.
Afbeelding
En als ze toch iets uit de ECM willen dan zet ik flink sterk zodat ze volgende keer gewoon een Nespresso willen.

Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

158
rickroast schreef:Zoals boven mij aangegeven zijn de budget bonen van Fascino een prima oplossing. Verse bonen voor een supermarkt prijs.
Verwacht geen wereldwonder, maar de Initio Pittig vind ik persoonlijk voor het bedrag ongeëvenaard!
Wat zijn de smaakeigenschappen die jij ervaart bij deze koffieboon?

Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

159
Ik vind dat altijd zo frappant, voor honderden al dan niet duizenden euro's aan apparatuur en dan een paar cent per espresso willen besparen?! 30€ p/kg is 30cent per espresso waar gaat dat over.

Als het lekker is is het lekker hoor en dat is t belangrijkste, maar koop van een Gene Café en ga lekker zelf rommelen, dan zit je rond de €10 p/kg (hoger/lager naar wens) en drink je ook goede verse koffie.