Mooie bakken zeg
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Re: Bicicleta / racefiets
32Oude meuk hier
Maar het fietst heerlijk
Motobecane
Maar het fietst heerlijk
Motobecane
Faema Lambro - Mazzer Major E
33Commandeurs aan de buis, dik zadel, lekker origineel en geen fixie van gemaakt. Op het stuurtje na. Verfrissend.Nelus schreef:Oude meuk hier
Maar het fietst heerlijk
Motobecane
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
34Lijkt iets kaler dan een Motobecane Club.
Fietsen is niet echt mijn hobby, maar in die tijd er nog mee door de Ardennen gefietst en Zwitserland van oost naar west doorkruist.
Verstuurd vanaf mijn TA-1024 met Tapatalk
Fietsen is niet echt mijn hobby, maar in die tijd er nog mee door de Ardennen gefietst en Zwitserland van oost naar west doorkruist.
Verstuurd vanaf mijn TA-1024 met Tapatalk
35Ook ooit Motobecane gehad - nadat het toch echt heel stevige frame totaal verfrommeld was door een aanrijding is hij weggedaan en heb ik nooit meer op een racefiets gezeten.
36beter de fiets verfrommeld dan jij!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
37Het slechte weer komt er weer aan, dus de pekelfiets staat weer staandebij.
Een Alu Canyon uit 2010 met een mix van componenten, maar voldoet nog prima voor dees periode
Een Alu Canyon uit 2010 met een mix van componenten, maar voldoet nog prima voor dees periode
dus...
38Pekelfietsje...
Super vette bike en dan als afdankertje door de pekel ermee hahah...
Super vette bike en dan als afdankertje door de pekel ermee hahah...
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
39Zo’n fiets koop je tweedehands voor plm 600 eur nu. Lage wielen verkopen, hoge chinese wielen erin en dan rij je voor een heel redelijk bedrag door de regen
dus...
40Ik denk dat je in het wereldje moet zitten...
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’