Re: Wat drink je nu?

1692
Louise2412 schreef:Momenteel heb ik een abonnement op Loose Cups (www.loosecups.nl). Die zorgen elke maand voor een andere koffie. De koffies zijn allemaal echt heel lekker! Echt een aanrader! Afgelopen maand een hele lekker yellow bourbon gekregen en ben alweer benieuwd naar volgende maand!
Ja super benieuwd.
Espresso; Bezzera Strega; Niche zero.
Filter: Kinu m47; V60, Aeropress ...

Roaster: Huky500

1694
Keyser schreef: zo 15 dec 2019, 21:29 Ja ik heb ook een abonnement op mijn eigen bedrijf genomen. Ben zo enorm benieuwd wat ze volgende maand gaan doen. Je weet het nooit hé
Afbeelding
Afbeelding
Ja, zo blijft het wel spannend! Ik denk er ook over om mijzelf een heel bijzonder aanbod te doen, zo één "offer you can't refuse" met een dermate grote korting... echt onwijs. Daar moet wel een tegenprestatie voor geleverd worden want ik vraag die abonnee (mijn spiegelbeeld) of die op 'de sociale media' daarover wil vertellen zodat ook ánderen er weet van krijgen en zo helpen we hier elkaar.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

1696
Capulus schreef: zo 15 dec 2019, 20:58
Louise2412 schreef:Momenteel heb ik een abonnement op Loose Cups (www.loosecups.nl). Die zorgen elke maand voor een andere koffie. De koffies zijn allemaal echt heel lekker! Echt een aanrader! Afgelopen maand een hele lekker yellow bourbon gekregen en ben alweer benieuwd naar volgende maand!
Ja super benieuwd.
Ik zie dat Louise Loose Cups beide berichten heeft leeggemaakt. Bij de KvK heeft ze laten aantekenen dat "de onderneming / organisatie niet wil dat haar adresgegevens worden gebruikt voor ongevraagde postreclame en verkoop aan de deur" -- dus ze is niet gesteld op spam maar ziet er geen been in anderen ermee te verrassen ;-)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

1698
Vandaag twee proefpakketten van Fascino binnen gekregen: de direct trade en single origin. Op het moment 10 verschillende soorten bonen. Het klonk zo leuk, maar wellicht tijd voor een zuster topic van 'wat drink je nu?' met daarnaast 'Weet niet meer wat ik moet drinken'
Afbeelding

Afbeelding

1700
Keyser schreef: vr 20 dec 2019, 12:50 Vandaag twee proefpakketten van Fascino binnen gekregen: de direct trade en single origin. Op het moment 10 verschillende soorten bonen. Het klonk zo leuk, maar wellicht tijd voor een zuster topic van 'wat drink je nu?' met daarnaast 'Weet niet meer wat ik moet drinken'
Afbeelding

Afbeelding
Haha! Hele luxe keuzestress :mrgreen: