Re: Lelit Bianca

251
Dat is inderdaad de opgegeven prijs voor de PID unit, het inbouwen is minder dan een uurtje werk, Lelit verwacht dat men dit laat doen door de verkoper ivm de garantie.
HanR schreef: ma 20 apr 2020, 10:12 Er komt nog wel eens wat via België of Duitse postorder.
Je mist dan natuurlijk wel fatsoenlijke ondersteuning.

Verstuurd vanaf mijn TA-1024 met Tapatalk
Dat klopt ja, volgens de geregistreerde serienummers zijn er slechts 4 V2's en één V2 PID in Nederland ;)

Re: Lelit Bianca

253
frodosreturn schreef: ma 20 apr 2020, 11:14 Waar vind ik deze serienummers?
Goeie vraag.
If you’re planning to buy a Bianca, you should probably look out for the serial number or Firmware Version. If you have the “old” one it's also possible to just exchange the LCC.
https://www.reddit.com/r/espresso/comme ... _firmware/

In de handleiding staat wel dat je het serienummer moet noteren maar ook niet waar die staat.

Ik vermoed haast dat die ergens op de machine staat en/of op de doos.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: Lelit Bianca

254
Onderop de machine zit een sticker met het serienummer, dat is gekoppeld aan de productie. Lelit weet welke serienummers naar welke importeurs zijn gegaan en op basis daarvan bieden zij garantie op onderdelen en/of fabricagefouten.
De importeur/leverancier van de machine is verantwoordelijk voor het uitvoeren van aftersales en dus garantie op de aan hem geleverde machines.
Natuurlijk zit er nog een stukje consumentenrecht aan garantie en de overdracht daarvan, maar dat is iets tussen koper en verkoper.

Lelit versie 2

255
Goedemiddag, bedankt voor alle reacties; ik ben een van de gelukkige bezitters van een versie 2 Lelit Bianca...wow. De verkoper had deze machine nog net voor de lockdown in Italië ontvangen.
Allemaal hartstikke bedankt voor de reacties:) nu nog een fatsoenlijke molen erbij kopen en mijzelf hierin oriënteren (zie de bomen door het bos niet meer). Ik sta momenteel stijf van de cafeïne, na alle proef koffies samen met mijn vrouw, die verschillende soorten koffies leerde zetten.
later zet ik wat foto's online
grazie mille

Re: Lelit versie 2

257
frodosreturn schreef: ma 20 apr 2020, 16:27 Goedemiddag, bedankt voor alle reacties; ik ben een van de gelukkige bezitters van een versie 2 Lelit Bianca...wow. De verkoper had deze machine nog net voor de lockdown in Italië ontvangen.
Allemaal hartstikke bedankt voor de reacties:) nu nog een fatsoenlijke molen erbij kopen en mijzelf hierin oriënteren (zie de bomen door het bos niet meer). Ik sta momenteel stijf van de cafeïne, na alle proef koffies samen met mijn vrouw, die verschillende soorten koffies leerde zetten.
later zet ik wat foto's online
grazie mille
Proficiat!!
Ik wacht nog op de batch die vanuit Italië moet komen...medio mei verwacht volgens de verkoper. Kan dat kloppen Pti?

Kan niet wachten namelijk! XD
Temeer mijn Niche Zero morgen al arriveert.
Koffieliefhebber en enthousiast, maar zeker geen purist ... #hobbykoffie #lovecoffee #juststarting #passion #tasteispersonal

Niche Zero + Lelit Bianca

Re: Lelit Bianca

259
Pti schreef: wo 29 apr 2020, 09:03 De eerstvolgende productie is inderdaad 25/5 maar het is afwachten of de hele supply chain goed loopt, een aantal leveranciers hebben nog altijd corona problemen.
Damn...het geduld...killing me. 😩
Hopelijk verloopt het alsnog goed. #crossmyfingers
Koffieliefhebber en enthousiast, maar zeker geen purist ... #hobbykoffie #lovecoffee #juststarting #passion #tasteispersonal

Niche Zero + Lelit Bianca

Re: Lelit Bianca

260
Mvmontfoort schreef: wo 29 apr 2020, 12:31
Pti schreef: wo 29 apr 2020, 09:03 De eerstvolgende productie is inderdaad 25/5 maar het is afwachten of de hele supply chain goed loopt, een aantal leveranciers hebben nog altijd corona problemen.
Damn...het geduld...killing me. 😩
Hopelijk verloopt het alsnog goed. #crossmyfingers
Blijkbaar verloopt de supply chain wel goed, want in België heeft Fixpresso.be wel al een hele nieuwe batch met Bianca’s ontvangen van Lelit.

https://www.instagram.com/p/B_jhdeKgJJA ... lc8q6fa8l7
Koffieliefhebber en enthousiast, maar zeker geen purist ... #hobbykoffie #lovecoffee #juststarting #passion #tasteispersonal

Niche Zero + Lelit Bianca