Re: Lelit Bianca
262Jup, vorige week ontvingen wij ook Bianca's die 24-3 geleverd zouden moeten worden, allemaal al lang gereserveerd via pre-order. Ze werken inderdaad netjes op volgorde van bestellen en de Bianca blijft onwijs populair.
263begrijpelijk tot nu toe een geweldig apparaat, irriteer me wel aan een enkel kleine ding; bijv de waterbak klep boven op, vind ik persoonlijk niet fijn..
264Hoor inderdaad alleen maar positieve geluiden en reacties op internet. Ben benieuwd. Ik ga het over 2-3 weken zelf ervaren. Vandaag nog gebeld door de koffiezaak dat Lelit medio mei hun bestelling verwacht uit te leveren. Hij gaf ook al aan dat Lelit echt heel netjes werkt en punctueel is. Natuurlijk zijn ze in deze tijd, zoals Pti al aangaf, wel afhankelijk van de supply chain/ toeleveranciers qua tijdige levering van onderdelen wegens Corona. Maar komt vast goed.
Koffieliefhebber en enthousiast, maar zeker geen purist ... #hobbykoffie #lovecoffee #juststarting #passion #tasteispersonal
Niche Zero + Lelit Bianca
265De Bianca is onderweg van Italië naar NL! 🥳
Nu hopen dat ik hem voor het volgende weekend binnen heb.
Nu hopen dat ik hem voor het volgende weekend binnen heb.
Koffieliefhebber en enthousiast, maar zeker geen purist ... #hobbykoffie #lovecoffee #juststarting #passion #tasteispersonal
266Ja top! Afgelopen woensdag kregen wij ook een transportbevestiging. En de eerste MaraX-en zijn ook onderweg
268Jij zal van spanning weinig slapen vannacht en later deze week zal de cafeïne die taak overnemen
270Na enig internet-onderzoek, heb ik twee weekjes geleden ook een bianca besteld bij Vintage.
Ik kan niet wachten tot die binnen is, lekker uitvogelen!
Ik kan niet wachten tot die binnen is, lekker uitvogelen!