Re: Upgrade: Profitec Pro 800

261
fransg schreef: zo 02 aug 2020, 14:16
Keyser schreef: zo 02 aug 2020, 13:11 Na hun dood roept men vervolgens hoe fantastisch en betekenisvol deze persoon was voor de ontwikkeling binnen hun werkveld.
Kun je enkele voorbeelden geven?

Ik zag laatst een goed fragment van "Zomergasten" van een paar jaar terug.

Aan tafel zat Galileo en de presentator zei "wat gewéldig dat jij in je dooie eentje tegen de Gevestigde Orde in ging, zó gaaf man, en had je gelijk of niet?! Ja toch!" waarop Galileo heel bescheiden antwoordde dat hij best wel had geaarzeld om die zaak destijds door te zetten "ik zat er heel dubbel in want weet je, ik nam het niet op tegen wetenschappers maar tegen een stel katholieken en dat is toch wat anders, ik had gewoon gelijk en dat wisten zij ook wel. Wat mij bijna had tegengehouden is het effect ervan op anderen. Want voor je het weet denkt elke gast met een raar idee ik ben de enige DUS heb ik gelijk, net als Hij! en dat is zulke onzin, dat wilde ik eigenlijk niet op mijn geweten hebben. Ik heb immers tal van proeven gedaan en berekeningen uitgevoerd tot ik zeker wist waar ik het over had terwijl straks mogelijk al mensen denken Mij te zijn zodra hun "iets te binnen schiet" of ze "hebben wat op youtube gezien" en hebben het dan zogezegd ontdekt -- men moet er niet aan denken."
Mijn broer is wetenschapper. Ik probeer al 25 jaar te begrijpen waar hij het over heeft.Zulke dingen zijn moeilijk.