320
door bobbee
Super vervelend als je het krijgt en alle strekte voor het herstel.
Ik ben zelf van mening dat het virus rondgaat, net als andere virussen die maar niet weg willen gaan. Een gel, mondkapje, spatscherm, vaccin gaat dat niet veranderen. Dat is het enige wat we zeker weten, anders zou er nu niemand ziek zijn, óf de test klopt niet, óf het heeft met het seizoen te maken. Ik vind het zoeken naar de schuldige, de verspreider erg onhandig en nutteloos. Die verdeeldheid die dat creëert is verschrikkelijk en oneerlijk.
Schuldigen zouden de pubers kunnen zijn, of de voetballers maar bijvoorbeeld ook de mensen die ik ken en een hashtag zie delen met de boodschap dat ze van alles doen om het virus niet te verspreiden en achter van alles staan, de zorg enzo die daarvoor gebruikt wordt, klappen daarvoor en willen laten zien hoe geweldig solidair en perfect ze zijn. Diezelfde mensen gingen met de auto of vliegtuig voor mij dan onverwachts lekker nog even op vakantie naar Italië, Portugal etc.of toen het kon even uit eten en wie weet wat nog meer. We zijn dan allemaal schuldig, samen. Maar ik denk dat niet.
We doen of we de controle zouden kunnen krijgen over een virus maar eigenlijk weten we wel dat we dat niet kunnen. We zijn maar mensen.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!