Zette net het vuilnis buiten en toen viel me opeens op dat dat ding toch best wel huge is.
Re: pompei best wel groot
2Mooi! Wel groot ja. Ach je bent eraan gewend.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
3Ik heb een paart dagen de grote L1 gebruikt en dat is ook een imposant figuur die normaal in alle stilte paraat staat in de keuken. Hij mag er wezen.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
4LS.,
Ik zou 'm verkopen....
Cheers, TY
Ik zou 'm verkopen....
Cheers, TY
-------------------------------------------------------
Let's gobblefunk
Let's gobblefunk
5Precies, wat moeten ze er mee? Wij zorgen er wel voor dat ze voorzichtig worden opgehaald. Zodat jullie wat meer ruimte thuis hebben.turboyeast schreef:LS.,
Ik zou 'm verkopen....
Cheers, TY
6Nee joh, laten staan. Dubbelt ook als een stukje zonwering.
Jammer dat er dan geen plek meer is voor je Cremina Daar weet ik dan wel weer een plaats voor. Nodge nodge wink wink
Jammer dat er dan geen plek meer is voor je Cremina Daar weet ik dan wel weer een plaats voor. Nodge nodge wink wink
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600
7Zoiets zei mijn vrouw ook vanmorgen toen mijn Profitec Pro 800 van het aanrecht moest.
Dit ten behoeve van het inmeten voor een nieuwe keuken.
Gelukkig kon ik haar nu zeggen dat een Izzo Pompei nog een slagje groter is
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dit ten behoeve van het inmeten voor een nieuwe keuken.
Gelukkig kon ik haar nu zeggen dat een Izzo Pompei nog een slagje groter is
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Profitec Pro 800 - Compak K3 Touch Advanced - Behmor 1600