pichichi schreef: wo 18 nov 2020, 23:17
Jeetje! Ik ga volgende week weer (tis soort van om de hoek bij ons

). Lopen wij elkaar niet tegen het nakende lijf Frans....
Grappig!
Bij de 'opgietsessie' werd er op gevement gezegd welke geuren er zouden komen maar ik rook alleen 'saunageur, vochtig, warm'. Dus waarschijnlijk ruik jij meer dan ik, volgende week.
De vrouw die de leiding had wapperde zeer behendig met een grote handdoek, alsof ze een vendelzwaaier was maar ze keek er enorm zelfingenomen bij en stapte parmantig rond alsof ze eigenlijk danseres was, dus ik was minder onder de indruk dan zij zelf en hield verder mijn ogen maar dicht.
En er was ook een sessie met zandstralen, dat leek me wel handig, een soort scrub uit een brandslang, maar dat had ik verkeerd verstaan, het waren
klankschalen. Een soort vrijeschool-leraar bediende de klankschalen en zei Namaste met handen in gebed-stand voor zijn borst.
Grootste deel van de dag heb ik in een stille zaal met wandhoge glazen vensters op een waterbed zitten lezen, met uitzicht op de bossen van de Soesterberg, af en toe enorme plensbuien buiten, erg aangenaam.
Mijn vriendin vermaakte zich intussen in allerlei verschillende ruimtes met stoom, hete lucht, en dergelijke.
pichichi schreef: wo 18 nov 2020, 23:17Was het wat, dat lunchpakketje?
Ja heel behoorlijk. Een flesje frisdrank, een smoothie naar keuze in een flesje, een dubbele wrap (die nam ik, lekker) of sandwiches, een muesli-reep, dat was het geloof ik.
pichichi schreef: wo 18 nov 2020, 23:17Stiekem nog wat staan peuzelen bij de lockers, en zo ja, lukt dat?
Had best gekund, maar ik at het lunchpakket in de stille ruimte met waterbedden, waar ik de meeste tijd vrijwel alleen lag dus niemand stoorde zich aan het voorzichtig geknisper van mijn pakketje.
pichichi schreef: wo 18 nov 2020, 23:17Allerbelangrijkste vraag: hoe ben je aan je koffiegerief gekomen??
Bij mijn vriendin heb ik een Mypressi en in kleine Marmite-potjes heb ik doses maalsel dus ik ging reeds tevreden op pad. Op de Soesterberg hadden ze wel koffie, maar dan uit van die volautomaten dus dat is kansarm, ik had er nog wel zin in maar heb jasmijnthee genomen.
pichichi schreef: wo 18 nov 2020, 23:17De koffie is daar natuurlijk voor verbetering vatbaar edoch maakt de nood soms toch een deugd.
Misschien had ik het moeten proberen!