fransg schreef: di 24 nov 2020, 11:14
Als je je tieners met iets kan laten inspuiten zonder dat ze daartoe zelf hebben besloten, is er al iets mis gegaan met de opvoeding.
Eens, daarom bespreken we de voors- en tegens met ze. Ze zijn niet gebaat bij een enkelzijdig perspectief
Die heb je volgens mij ook.
Idd, grondwet artikel 11.
Maar hij zou pas echt vrij zijn als er geen gevolgen voor iemand's keuze zouden zijn, en dat is dus niet het geval.
Daarbij is de vraag is ook wat er onder de recent aangenomen 'Noodwet' alsnog wettelijk ingevoerd zou kunnen worden.
Je mag je eigen gebouw gewoon in, maar als het *mijn* gebouw zou zijn, hoef ik niet iedere (eventueel besmettelijke) persoon binnen te laten. En als het North Sea Jazz festival besluit alleen geprikte mensen toe te laten, ga ik er wellicht wel weer heen, maar zeker niet als er ongeprikten rond hossen. Dan kan ik net zo goed naar een Trump rally gaan voor de lol.
Ik zou met plezier een keer koffie bij je komen drinken, maar openbare gebouwen zijn voor iedereen toch?
Die Trump rally wordt lastig als je niet meer mag vliegen, maar als je je me onder de massa wil begeven kun je ook gewoon even een BLM demonstratie in Amsterdam mee pakken