Te koop
Walkure Rossi
Kop en schotel dikwandig porseleinen kop en schotel.
Deze kopjes zijn dikwandig porselein met een dunne drinkrand waardoor je fijn kan drinken maar de kopjes blijven lang warm.
6x espresso
10x koffie
6x cappuccino
Ik heb deze nieuw gekocht. Aankoopbon aanwezig.
Nieuwprijs
Espressokop en schotel : €13,95
Koffiekop en schotel : €15,95
Cappuccinokop en schotel : €16,95
Vraagprijs is 200,-
Geen losse verkoop
Op geen enkel kopje zit beschadiging dus echt zo goed als niet. Zelf 6 schotels nog in nieuw verpakking.
Ik verkoop dit servies omdat ik met mijn koffie hobby ben gestopt.
Zie onderstaande link voor de fotos
https://link.marktplaats.nl/m1670330440 ... nt=app_ios
Re: Walkure Rossi porselein espresso, koffie, cappuccino
2Alle begrip ervoor dat je 't niet in delen wil wegdoen, maar wel jammer Ik zou incl verzending voor 3 espresso kop-en-schotels wel €50 willen betalen, dan ben je al een eind op streek.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
3Ja sorry, maar dan is de kans te groot dat ik met een niet verkoopbaar deel blijf zitten.
4Heel begrijpelijk hoor.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
5Hier ben ik ook al lang naar op zoek. Helaas teveel om allemaal over te nemen. Maar anders had ik wel interesse in 4 cappuccino en 2 espresso kopjes. Stel dat we de rest ook verdeeld krijgen over forum leden?
Mocht dat niet lukken. Mag ik vragen waar je ze gekocht hebt? Ik kon destijds alleen adressen vinden die aan bedrijven verkochten.
Mocht dat niet lukken. Mag ik vragen waar je ze gekocht hebt? Ik kon destijds alleen adressen vinden die aan bedrijven verkochten.
6Ik ben ook wel geïnteresseerd in een aantal espresso en cappuccino kopjes/schotels, maar snap ook heel goed dat je niet naar meerdere mensen wilt verzenden.
7En ik vind dat ook ik wel genoeg kopjes heb dus kan er wel vrede mee hebben
8De kopjes zijn verkocht dus advertentie mag verwijderd worden.
Gr jelle
Gr jelle
9Jelle, weet je nog waar je ze had gekocht? Zie mijn eerdere vraag. Je mag me ook een berichtje sturen.jelle84 schreef:De kopjes zijn verkocht dus advertentie mag verwijderd worden.
Gr jelle
Alvast bedankt.