Re: [TKA] Niche Zero Grinder

31
Eens. 850 is erg veel voor hetgeen je krijgt. Andersom zijn er geen andere zero retention GOD malers die goedkoper zijn. Tel daar de schaarste en het vraag en aanbod principe bij op en...

Vanaf maart zijn de kaarten opnieuw geschud: de Giota gaat ongetwijfeld veel Niche marktaandeel wegkapen. Voor die 850 euro koop je twee Giota's of een Giota + SSP burr en hou je geld over.

Of Niche wat aan die dubbele BTW gaat doen? Ik weet niet hoe groot het marktaandeel in Europa is i.v.m. de VS, Australie en de Orient etc. Lang leve de Brexit en Indiegogo.
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs

Re: [TKA] Niche Zero Grinder

35
bobbee schreef: Het topic is nu wel erg vervuild. Ik snap de opmerkingen maar beter om dit verder voort te zetten in het niche topic. Ok?
Vraag aan topic starter is of de Niche inmiddels verkocht is?
Topic mag gesloten worden.
Bert 619 schreef: Nope.
verschil van 20 euro is dan ook niet niets, en daar zal dan toch nog flink over onderhandeld moeten worden.
Oprechte vraag aan jou Bert, aangezien je naar mijn idee al meerdere keren zulke zure sarcastische opmerkingen maakt: gaat het goed met je?
Flair 58+ (Bookoo EM Kit) // Mazzer Philos