10
door Fisherman
Hier ook goede ervaringen met Wakuli, niets dan lof voor deze onderneming. Toegegeven, de koffie was niet altijd naar mijn smaak gebrandt wat m.i. destijds deels te maken had met het feit dat het branden werd uitbesteedt. Dit doen ze nu anders volgens mij.
De koffies de ze aanbieden komen echt van over de hele wereld, dat vond ik altijd erg leuk, zo ervaar je steeds iets anders, ook Aziatische koffies bijvoorbeeld. Wederom, ik vond niet alles even lekker, maar dat is weer een kwestie van smaak.
Besef je wel dat je voor de prijs die je betaald 200 gram gebrande koffie op de deurmat krijgt geleverd, zo vaak je maar wil. De abonnementen zijn flexibel opzegbaar, ook een rariteit in deze wereld. De kwaliteit is ook meer dan prima voor deze prijs en verslaat gegarandeerd alles wat bij SL en in de supermarkt wordt aangeboden. Een goede daily driver, zo te zeggen en zeker het proberen waard.
Die marketing machine moet je niet teveel op letten. Hun missie is het grote publiek (massa is kassa) dienen met koffie waar zij (bewezen of niet) een eerlijke prijs voor betalen aan de boer. Hier doen zij regelmatig verslag van op social media en dat geeft mij vertrouwen in wat ze claimen te doen.
Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
All things filter - Fortefied Mahlkönig Vario Steel Burrs & Comandante C40 - Doet u mij maar een met de hand gebrouwen bakkie.