Een piston dragerB003 schreef: za 20 nov 2021, 18:34 Ik vind het een geslaagd ontwerp. Moet wel iets onder om je piston op te kunnen leggen, zo een houder van ECM bijvoorbeeld.
Verstuurd vanaf mijn SM-G996B met Tapatalk
![Knipoog ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Een piston dragerB003 schreef: za 20 nov 2021, 18:34 Ik vind het een geslaagd ontwerp. Moet wel iets onder om je piston op te kunnen leggen, zo een houder van ECM bijvoorbeeld.
Verstuurd vanaf mijn SM-G996B met Tapatalk
Dat zag ik net ook, maar nu is er ook een doping cup met houder, dat werkt vast ook prima.fuel schreef:Een piston dragerB003 schreef: za 20 nov 2021, 18:34 Ik vind het een geslaagd ontwerp. Moet wel iets onder om je piston op te kunnen leggen, zo een houder van ECM bijvoorbeeld.
Verstuurd vanaf mijn SM-G996B met Tapatalkmoet je er los bijkopen en kan in elke maat filterdrager/portafilter. 58, 54 etc
Ja SSP is mogelijk. Waarvan ze de multipurpose alleen adviseren voor filter.bvds schreef: zo 21 nov 2021, 00:13 Ik vind het een interessante maler. Benieuwd maar de schijven. Zou ipv Eureka nu Italmill in komen. Maar SSP zou wel kunnen toch?
Goede tip om inderdaad te proberen wat betreft de XL burrs van Eureka.bvds schreef: zo 21 nov 2021, 12:25 Trekt de maler de SSP MP burrs motorisch niet?
Je kan er ipv Italmill altijd nog de 'Eureka XL burrs' in doen. Dan heb je een mooiere versie van de Eureka Mignon Oro Sinlge Dose. En wel wat fraaiere schijven dan Italmill als je het mij vraagt.
Terug naar “Koffiemolens & malers”